Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
#926102
Nexus skrev:du måste ju montera VINGE!! :wink:
Jo :oops: detta är första bilen på 12 år jag har utan vinge. :shock: Det blir dock en svår nöt då jag helst inte vill ge mer än vad skroten tar och där dräller det inte av svarta (452) vingar precis. För att komma en bit på väg så köpte iaf "minivingarna" här på forumet, kan ha varit från Grillchips. Har någon en vinge över så PM:a gärna iaf.
Användarvisningsbild
av grillchips
#926150
Såja, snyggt Micce! Hoppas jag hinner montera min idag, men jag är tveksam. Sjuk sambo och kursstart i skolan, men imorgon/tors bör jag hinna! :)

Just ja, du köpte mina minivingar för längesen! :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
#926161
grillchips skrev:Såja, snyggt Micce! Hoppas jag hinner montera min idag, men jag är tveksam. Sjuk sambo och kursstart i skolan, men imorgon/tors bör jag hinna! :)
Tittade i spåkulan precis och såg att du hinner hämta och montera den idag. 8) Hehe nej då, ta det när du hinner, alltid dumt att stressa igenom ett arbete som trots allt innehåller en airbag.
Användarvisningsbild
av grillchips
#926167
Jajjemän, kommer hämta ut den idag men som du säger, dumt att stressa med ett sådant ingrepp.
Användarvisningsbild
av Nexus
#926449
Äh snåla inte en vinge måste ju få kosta lite och sen proffs lack på . Bara på en 5000 kr bil man snålar köper billigt och lackar själv :roll:
Användarvisningsbild
av oijoij
#926574
Micce1980, får man fråga hur du fick av kåpan där flaskhållaren sitter?
Jag har tänkt koppla in ett 12v-uttag inne i armstödet, och tänkte tjuva ström från det uttaget som sitter där flaskhållaren sitter
Användarvisningsbild
av Micce1980
#926750
oijoij skrev:Micce1980, får man fråga hur du fick av kåpan där flaskhållaren sitter?
Jag har tänkt koppla in ett 12v-uttag inne i armstödet, och tänkte tjuva ström från det uttaget som sitter där flaskhållaren sitter
In med ett fiskben (falsben) och dra sedan loss, kan gå med en smörkniv med. :D

http://shop.bildeve.se/fiskben-falsben- ... c-145.aspx
Användarvisningsbild
av Micce1980
#927557
Nexus skrev:du måste ju montera VINGE!! :wink:
La precis en beställning på en VINGE!!! 8)

Utan att veta vad jag gett mig in på dessutom hehe. Finns det monteringskit att köpa på Volvo? :P Får iaf ta och spana i grillchips garagetråd snart.
Användarvisningsbild
av grillchips
#927563
Du får säkert med monteringsmallar men annars kan Volvo bistå med det utan kostnad vad jag vill minnas. :D
Användarvisningsbild
av Micce1980
#927566
grillchips skrev:Du får säkert med monteringsmallar men annars kan Volvo bistå med det utan kostnad vad jag vill minnas. :D
Den är använd, så får säkert poleras men är till synes i mycket bra skick. Alltså finns ej den dubbelhäftande tejpmassan på fästpunkterna, samt skulle jag vilja ha borrmallarna som jag nu såg att du saknade. Hur mätte du vart det skulle borras?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
S/V60 Polestar utan taklucka

Så är det säkerligen men det som t[…]

Felkoder?

Står det någonstans på Volvos […]

Tackar för input! Yes det ska vara Denso och […]