Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1083826
Så här lyder årets dom:




Bild




Positionsljuset var bara till att byta glödlampa, halvljuset berodde på att glödlampan inte satt rätt i. Bromsen är ett typiskt "pensionärs fel", bromsarna används
inte tillräckligt. Blir att jag får låna bilen av frugan en runda så ska vi nog fixa det! :P Damasken får jag ta mig en titt på.
#1083830
Gött att det inte är några större problem. Var ljusbilden mycket fel/diffus? Tänker på min bil då reflektorn är helt matt nu så det lyser bara som en prick, sist var det inga problem med besiktningen då sa han bara att den började att bli diffus ändå så lyste den precis så som den gör nu, tror inte att den kan bli mer diffusare än vad den redan är :lol:
#1083902
White skrev:Vetefanken? Var väl rost på skivan och lite blank del kan jag tro. Några rejäla inbromsningar ska nog råda bot på det. :)
Stämmer nog bra det :-)-) Du kan få en två på rostiga skivor men då ska det saknas bitar ur skivan innan det blir en tvåa. Om du kommer ihåg hur mina bromsskivor bak såg ut på insidan så förstår du hur jag menar, tur var det för mig att det var på insidan så besiktningsgöbben kunde aldrig se det :mrgreen:
#1083921
White skrev:Får kolla på det i morgon! Ser dom för jäkliga ut får det givetvis bli ett byte, men tror dom går att rädda. :)
Ja insidan brukar alltid vara värst.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]

Vi som beställt nya XC60

Man kan ju ladda batterierna när man k&oum[…]

Har precis hämtat en my24. Elvärmare[…]

@lennarte , Har nollat felkoderna, kört ett […]