Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#922120
Nybbe_gefle skrev:Nu måste du ju lägga upp reg.nummren på båda bilarna så att man kan ta omvägar!! :wink:

//David
Behövs inte, det är den bilen som hela tiden tutar och blinkar med helljuset som du skall passa dig för om du inte vill bli filmstjärna 8)
Riktigt bra med skinnklädsel när man har småbarn, våran dotter var åksjuk de första åren blev mycket torkande men inga fläckar.
#922243
Hahaha... Mja.. I allafall om man klipper ihop mina många timmar i bil per vecka till 5-6 minuter. ;)
Men igår gick jag i och för sig igång ordentligt med helljuset på bäg norrut från Stockholm. Så fort jag mötte nån med dimljus ochbhalvljus och inte hade nån annan som råkade illa ut framför mig så blev det helljus på.

Och Tomas88, ja dom är sköna! Man kan åka långt i dom! :)
#922278
De som säger att skinnklädsel inte är värt priset, har förmodligen aldrig kört bil med det. Efter min taxitid,, och bilar med skinnklädsel, köpte jag en Renault med tygklädsel. Den satt jag dåligt i. Så nästa bil blev en Volvo med tygklädsel. Den satt jag bra i, men saknade skinnklädsel ändå. Så nu är ordningen återställd sedan ett drygt år. :)
#922315
Jag kan inte minnas att jag kört någon bil med skinnklädsel, men jag har definitivt förstått poängen med skinnklädsel och småbarn och varför tyg+barn är en no go.
Nästa bil: skinn, utan att tveka.
#922679
Problemet är ju bara att det är så sjukt mycket mer obekvämt :) Båda min volvos har ju haft skinn, men hondan hade tyg. Det är sååååååååå mycket skönare tycker jag..! Men hade inte köpt en lite mer påkostad bil utan skinn tror jag. Endast pga utseendet. Det ser så galet mycket snyggare ut. Men om jag tillfrisknar från min dumhet skulle jag lätt slå till på tyg även på en premiumbil :)
#922702
Jag är kluven till skinnklädsel. Överlägset mot smuts, visst, men jag kör ändå stolsöverdrag under barnstolarna (det ska ni också göra!) så det är struntsamma. Vanliga vuxna skitar inte ner en tygklädsel om bilen används normalt.

Skönaste klädseln jag haft var Alcantaraklädseln i min fd 325. Den var verkligen varm på vintern och sval på sommaren. Överlägset trevligare än skinnklädsel som funkar tvärtom...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19

Lika bra att starta en garagetråd om den kom[…]

Mina socklar till varselljus (och p-ljus) har &quo[…]

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]