Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
#918999
Knappt 9000 mil har den gått. Känns som att den är i bra skick trotsoch fräsh trots milen.. Även i lacken. Hittade papper på att den varit inne på lackförsegling tidigare.. De e ju ett gott tecken tycker jag. :)
Användarvisningsbild
av joel80
#919008
Hoppas bara jag kan få uppgradering av Sensus vid nästa service.. Är det nått som man behöver säga till om och betala extra för? (vill ha färdstatistiken i "My Car"-menyn.) :D
Användarvisningsbild
av MartinB82
#919011
joel80 skrev:Hoppas bara jag kan få uppgradering av Sensus vid nästa service.. Är det nått som man behöver säga till om och betala extra för? (vill ha färdstatistiken i "My Car"-menyn.) :D
Ja sa att jag hade problem med bluetooth anslutningen :wink: vid provkörningen.
Å bad dom uppgradera till 3.0 innan leveransen.
Användarvisningsbild
av grillchips
#919015
Ja, har man brytt sig om en lackkonservering så har man nog tagit hand om bilen i övrigt!
Så... Vad kikar du på som ny firmabil nurå? ;)
Användarvisningsbild
av joel80
#919026
Haha.. Jag går nog på en V70 där igen.. Behöver det utrymmet i den.. Inte sällan den är fullpackad! Men ger det lite tid.. Är ju ändå först om ett år jag kan byta.. Men den nya 4-cylindriga motorn har fått bra kritik och jag är förtjust i den utan att ha testat. :)

Men får se om det finns pengar nog för byte.. Egen firma så man måste ju se till att man har lite koll på budgeten. :)
av Linqid
#919199
Ser jag fel eller sitter det Ocean Race-fälgar på bilen?
Användarvisningsbild
av grillchips
#919225
Skulle varit någon tum större bara! ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19

Provar att rådgöra med alla kloka forum[…]

Navigations valet utgråads

Hårdvaran för navigation bör finan[…]

Är detta svaret på din fråga? F[…]

Justering Halvljus

Fick en 2:a för att höger halvljus ä[…]