Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av matnik
#954386
Funderar eventuellt också på att köra Michelin Pilot Super Sport i 235/40 19" kan kanske inte bli så dumt?!. Lite dyrare än Hankook, men kanske å andra sidan inte slits lika snabbt?!
StefanN skrev:Jag kör 245/35-19" och skulle inte valt 40 då jag tycker dom blir för höga. I såna fall skulle jag köra 235/40-19.
av matnik
#954967
Det bidde så att jag beställde Michelin Pilot super sport i dimension 235/40 R19. Skillde inte så mycket i pris.

/Mathias
JE Jr skrev:235/40R19 är ju originaldimensionen till V70 med 19". Tycker dessa ser väldigt bra ut! Kör du på såna :)
av matnik
#958028
Då har nya sommarfälgarna anlänt, bidde Odysseus kopior i 19". tyckte att original 18" var för litet steg att gå upp till när man har 17" Canicula som originalfälgar. Lite för feg för att sätta på 20" på familjebilen, även om det varit tufft! :oops: Vi får hoppas dessa funkar bra. Om 2 veckor ska de förhoppningsvis på bilen. :D

Bild

Bild
#965092
Äntligen är våren här och sommarhjulen åkte på idag. Spontant tycker jag komforten känns över förväntan med 19" 235/40 profil och 35mm sänkningssats. Var lite fundersam på om bilen skulle bli orolig och ormig på vägen. Men inte känt några sådana tendenser efter dagens testkörning. Hur det ser ut på bilen ser ni nedan.

Bild

/Matte
#967241
matnik skrev:Äntligen är våren här och sommarhjulen åkte på idag. Spontant tycker jag komforten känns över förväntan med 19" 235/40 profil och 35mm sänkningssats. Var lite fundersam på om bilen skulle bli orolig och ormig på vägen. Men inte känt några sådana tendenser efter dagens testkörning. Hur det ser ut på bilen ser ni nedan.

Bild

/Matte
Härligt med sommarsulorna :) Snygga fälgar :-)-)

Den ser ganska enkel ut vad gäller att komma […]

Någon temperaturskillnad när den inte v[…]

Det är inte reglervententilen på AC som[…]

Leasing bildäck

Jag och min sambo har leasat bil och lämnad[…]