Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
#1081939
Jag trodde den ramlösa spegeln var standard fr.o.m MY15 men alltså inte? Eller är det fortfarande bara V40 som erbjuds den från fabrik?
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
#1081942
Nix, bara om man beställer automatiskt avbländande spegel som man får en ramlös, annars är det den vanliga tråkiga :)
Användarvisningsbild
av MartinS
#1081990
Jag har ju den där ramlösa saken i min V40CC. Personligen ser jag inte alls att det skulle vara extra snyggt. Den är liksom bara en backspegel, jag stör mig inte på en ram, kanske nästan tvärt om, att jag tycker det skall vara en ram. MEN, en kompis till dottern i de yngre tonåren åkte med för någon månad sedan, och hon har noll intresse av bilar mer än att det är bra att få skjuts, och hon utbrast, WOW vilken häftig backspegel. Så något speciellt är det nog med de ramlösa speglarna, det är bara jag som inte förstår det :)
Användarvisningsbild
av crumpets
#1082542
Jag märkte aldrig att det var extra coolt när jag skaffade bilen men nu stör jag ihjäl mig på ramen när jag kör andra bilar... Man vänjer sig! Helt klart bättre utan.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
#1084849
6000 milaservice utförd u.a. Nya Nokian Hakka sommardäck och en hjulinställning på det, så nu är det bara tuta o köra hela sommaren :D
20160611_black.jpg
20160611_black.jpg (797.86 KiB) Visad 531 gånger
Mycket nöjd med däckvalet, riktningsstabilt, går mjukt över skarvar och framförallt tyst :-)-)

/Kalle
av Favazza
#1093962
~Kalle~ skrev:
StefanN skrev: Byt till dom stora oken så blir det ännu bättre...... :wink:
Då får jag byta upp mig från 16" fälgar på vintern också :P

Plastidippat grillen igår det blev kanonbra :D

Före
IMG_0046fr.jpg
Efter
grill.JPG
Så bra!
Vad har du använt? Plasti-dip matt svart?
Sitter och spånar fastän jag inte har en bil att göra det på än :)
Kan även tänka mig listerna runt fönstren...
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Möjligen situajonen blir lite annurlunda n&[…]

Har dratt 1300kg-henger med V60 2015.5 med samme m[…]

Sensus var lite "trög" typ 17-18 me[…]

Ok, comviq var inte behjälpliga med det...