Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
#1273634
Better safe then sorry.....
Användarvisningsbild
av MartinS
#1285581
Det var länge sedan det var dags för någon uppdatering på bilen.

Efter att mina LED lampor till nummerskyltsbelysningen gick sönder för någon månad sedan har jag testat med ett par olika alternativ men de har antingen lyst för starkt eller så har de knappt fungerat. Men så fick jag tips om original LED, så de beställdes och skall skrivas på plats om några dagar när jag är hemma och har tid över. Kommer säkert bli kanonbra tror jag!

Bild
av JEriksson
#1285708
Vilken Volvo-handlare hade dessa hemma?
Har fortfarande inte hört ett ord från min som jag beställt ifrån.
av Schmoyoho
#1285711
Ta bilder! Gärna en där du bara bytt ena så man kan jämföra sida vid sida, eftersom det annars nog är svårt att i bild ge någon rättvis återgivning av färgtemperatur och ljusstyrka.
Användarvisningsbild
av MartinS
#1285791
Beställde hos närmaste Bilia, inga problem alls.

Första bilden nedan är med Volvo LED till höger och en LED från Ebay till vänster. Vparts LED är mycket starkare än de till vänster och ser hemsk ut.

Bild


Nedan bild är Volvo LED till höger och original spollampa till vänster.

Bild


I min smak lyser Volvo LED precis lagom starkt och med en bra färgtemperatur, helt perfekt!
Användarvisningsbild
av MartinS
#1314148
Dåligt med uppdateringar.... Besiktning i Mars, service i April, sommardäck på för ett par veckor sedan.

I mitten av april fick jag lämna in den till lackeraren, 19500mil och 10 år hade tagit lite styggt på framskärmarnas kanter ovanför stänkskydden så han fick slipa och lacka lite där, blev som väntat superbra.

Det är ganska schysst lyster i lacken i solen, jag gillar fortfarande färgen efter alla dessa år. Helt brun i ett ljus och i princip guldfärgad i ett annat.

Bild
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1314160
Ser ju oförskämt bra ut efter dessa mil och år ;-)

Ps. Har några kromade öppningshandtagf för mittkonsol över, blev inte av att annonsera de, vill du ha en för kaffepengar?
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]