Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
#811256
Ja, den är fin. Det är skillnad på den mot förra bilen. Grå,grå och grå.
av Kluster
#811340
SvenB, nu blev jag ju sugen själv på att starta en Garaget-tråd och slänga upp min V50 Classic!
Användarvisningsbild
av SvenB
#867434
Här kommer en liten uppdatering eftersom jag äntligen "fått tummen ur" och klistrat på en "jagrullardekal" som jag fick av Dekaltrim för ett halvår sedan.
Bilagor
jagrullardekal.jpg
jagrullardekal.jpg (276.82 KiB) Visad 718 gånger
Användarvisningsbild
av grillchips
#867438
Tjusigt! Orange Flame är bannemej en riktigt läcker färg!
Användarvisningsbild
av SvenB
#899289
En liten uppdatering efter första 11 månaderna. Bilen har rullat helt problemfritt. Jag har varit på verkstad en gång, för årsservice. Bilen har på de 1.401 milen som jag kört den dragit 0,51 lit/mil. Kostnader hittills: Registerhållningsavgift: 65:-, Försäkring: 2.304:-, Service: 4,225:- Bränsle 9.940:-. Om jag inte glömt något så blir det, förutom värdeminskning, 11,80 per mil. Bra/Dåligt?
av Lövet
#899290
Det är nog så billigt det går att åka en modern bil
Användarvisningsbild
av xerent
#899328
Ja SvenB, mina milkostnader lär ligga nära det dubbla. Du har inte räknat in däck i kostnaden?
Användarvisningsbild
av grillchips
#899330
Ja jag tycker det ser ut som riktigt trevliga siffror. Prova att slänga in en estimerad värdeminskning i det, just for fun! :)
av Lövet
#899347
Den är den största kostnaden. Påfallande många "glömmer" den när de ska räkna :wink:
Användarvisningsbild
av SvenB
#899354
xerent skrev: Du har inte räknat in däck i kostnaden?
Jag har inte bytt några däck, ännu. Värdeminskningen, om jag tittar på "bytbil.com", ligger mellan 15.000 och 25.000:- Eftersom min bil är hyfsat utrustad kan vi optimistskt räkna 15.000:- i värdeminskning. Det betyder att jag får lägga till lite drygt 10:-/mil i värdeminskning. C:a 22:-/mil skulle milkostnaden bli då med andra ord.

Det där är bara lurendrejeri. Är sy[…]

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]