Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja det hade det gjort men tänker inte betala det priset för några rör :roll:
av Knatch
DayDreamer skrev:Ja det hade det gjort men tänker inte betala det priset för några rör :roll:
Hur e passformen på ic'n då?
Det är jävligt trångt där framme på både s70 och s60
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ingen aning om hur passformen är på IC'n :???: det var inte IC'n som jag var ute efter utan just överliggandetryckrör :)
av Knatch
DayDreamer skrev:Ingen aning om hur passformen är på IC'n :???: det var inte IC'n som jag var ute efter utan just överliggandetryckrör :)
Jo jo, men passade på att fråga när det där paketet ändå diskuterades :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ok :D Läste vet jag någon stans att man kan även vara tvungen att uppgradera kylaren till aluminium då den extravikten från en annan IC kan knäcka kylarens upphängnings fäste och det är ju mindre bra.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Haha ja Mekonomen har lika mycket koll som vanligt :lol: :x skriver jag in mitt regnumer så kommer min bil fram och så står det S70 97-99 (HMM) dom tillverkades även 00 alla andra sidor står det 97-00.

Annars så händer det inte så mycket med bilen just nu mer än att den går som den ska :D
Användarvisningsbild
av Bonden1989
Lucif3r skrev:Ja, jag vet inte varför det ska vara så svårt att visa korrekt info... Har sett många som inte ens "vet" att x70 existerade 1997^^. Sen vissa som är lite väl tidiga och listar dom från 1996 :P
Ja, det ser man ofta. :roll:
Märker hos många att V70n serien aldrig existerat. Rätta mig gärna om jag har fel men V70-n och V70-II är väl inte samma sak... (HMM)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
V70N var väl dock aldrig det officielt dokumenterade modellnamnet, till skillnad mot V70II.
Därimot har jag sett stället som listat våra årsmod. som V70I, V70N som V70II, och V70II som V70III :D Och det är ju fel hur man än vänder på det.
Men jo, just V70N verkar få lite vilket namn som helst.

Jag tror dock till viss del, iaf när det gäller årsmodellerna, att vissa årgångar är borttagna på flit för att minimera ihopblandningsrisken, t ex Våra V70 -00 och V70N -00 - 2 helt olika bilar med samma namn och årgång. Även sett fall där V70N -00 saknats, och istället bara funnits som tidigast -01. :D

Men man tycker att när man söker efter delar via sitt reg.nr så borde man få fram delar till just sin modell, oavsett om det är en V70, V70N, V70latjolajban osv osv. Men så är ju inte fallet på dom flesta ställen :roll: Blanda sen in en importerad modell som min i det hela... Ja då kan man få fram vad som helst - eller oftasts nästan ingenting alls :lol:
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 252

Var inte akilleshälen på GDI-motorerna […]

Den källa jag hittade påstod att ä[…]

På samma sätt tror jag också dies[…]

Trasig Renault Scenic

Pågen har varit här och lämnat bil[…]