Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Fälgarna satt ju som en smäck på bilen! Grymt bra blev det! :D
Jag tycker i alla fall att Hero-fälgarna var finare än de ovala!

Skyltarna gjorde också susen. Och för de priset kan det faktiskt vara värt och byta. Sen kan det ju diskuteras vilken av skyltarna som är snyggast, jag föredrar de gamla. När de är nya då såklart.
Brainy skrev:Snyggt! :)
Men jag hade velat se en bild på bakskylten i jagrullar.se-hållaren :(
Tack. Ja jag funderar nästan på att beställa en sån. Jag visste först inte hur man skulle få bort skylten så det blev lite märken på den gamla hållaren. ... fast det var ju fram kom jag på nu.
cybermunk skrev:Aluskyltar e snyggare helt klart.
Jo det ger lite bättre kvalitétsintryck än plastskyltar med kondens. :wink:
Turbo+ skrev:Inge snack om saken, grymt mkt snyggare!
Dessutom gillar jag fälgarna, men nu behövs det en sänkning.. Kanske Coilovers vore ballt?
/Turbo+
Håller med om att det hade sett snyggt ut med en sänkning men det är tyvärr ändå inte aktuellt då jag känner att jag behöver den markfrigången.
~Kalle~ skrev:Ja nu blev den ytterligare 1 år yngre :P
Roligt med en bil som blir yngre :)
TheBree skrev:Fälgarna satt ju som en smäck på bilen! Grymt bra blev det! :D
Jag tycker i alla fall att Hero-fälgarna var finare än de ovala!

Skyltarna gjorde också susen. Och för de priset kan det faktiskt vara värt och byta. Sen kan det ju diskuteras vilken av skyltarna som är snyggast, jag föredrar de gamla. När de är nya då såklart.
Jo fälgarna passar bilen bra.
Som du säger 60 kr/st och ingen frakt samt leverans på ca 3 dagar är billigt.
Skattemärket är ju gratis också. :)
TheBree, jag vet inte vad dom heter. Men vet exakt vad du menar! hehe, fan va fult på en volvo/saab.. *fnissar*..

Hemläxa, gå in på youtube. Leta upp videon Still Dre med Dr. Dre... Sen laddar du ner Let´s Ride med The Game och sjunger med i meningen "Bounce like you got hydralics in your g-string"..

Asgarv, märks inte alls vilken musik jag lyssnar på nu va?

/Turbo+
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 137
B200ft svårstartad

Har bytt den till en Bosch original utan någ[…]

Jag hade valt D3. D4 kan sticka iväg en aning[…]

Köpråd XC60 T8 -18/19