Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Uppdatering 2012-04-05
Egentligen från igår. Men var ute och körde så märkte jag att många bilister börja kolla konstigt och jag som bara "Vafan har ni käka blängsylta eller vadå?". Nåmen iallafall så när jag kom hem och tänkte kolla oljenivåerna så märkte jag varför dom har kollat så mycket.. Jo, hade tappat blinkersen. Så kör nu med en gul och en vit, så ser ut som en diskokula 8)

Så har beställt blinkersen + lite annat som ni får se när grejorna kommer :)

Har även slängt upp en lista på vad som ska göras till besiktningen :)
Uppdatering 2012-04-11
Sådär, då kör vi en uppdatering för denna bil med :)
Bild
Och såhär såg handbromsen ut. Rak va? :D
Bild
Sen så för nån dag sedan så gick gummina sönder till avgasupphängningen så har beställt dom + lite annat ;)
Uppdatering 2012-04-12
Nu skrapas det verkligen i marken så for och hämta ut 4st nya gummin till avgasupphängningen så dom byter jag fortast möjliga. Såhär ser dom ut. 4st tog jag :)
Bild
Fick min "nya" blinkers igår också :)
Bild

More stuffs on the way ;)
Uppdatering 2012-04-17
Sådär, då kom paketet och detta innehöll det
Bild
1st Glykol
4st Motorolja 5W-40
1st ATF-olja
1st Växellådsolja
4st Tändstift
4st Avgassystemupphängingsgummin
1st Oljefilter
1st Bränslefilter

Och sen så trodde jag att ja hade blivit senil och inte beställt ett luftfilter, den var då inte med i paketet så ska höra vad dom håller på med.
Uppdatering 2012-04-20
Sådär, har nu slängt upp en till beställning så snart kommer tomten igen :D

Ang luftfiltret så ringde jag the company och frågade om det. Så dom skickar ett nytt. Sen under nästa vecka så ska jag boka tid för bes :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

Hur löste sig det här problemet?

IMG_2421.jpeg

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]