Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

StefanN skrev:Välj färg i listan. http://shop.bildeve.se/backspeglar-yttr ... c-428.aspx

Aha det var de där du tänkte på, dom såg jag ju faktiskt när jag var in där nu när du säger det. Problemet med de där är att om man vill ha kåpor till en led-spegel bara får välja färgen svart.

mvh
Anders
grillchips skrev:
Brainy skrev:Gissa vem jag köpt speglarna av ;)

Haha åhfasen, där ser man! :D
Är det i övrigt bara plug n play? Är storleken etc på "infästningen" mot dörren lika?

Har funderat både en och fem gånger på ifall det skulle fungera att swappa dessa till en V50, blinkerslisten är så jädra läcker men antar att speglarna är större och att infästningen är heeeelt annorlunda. Men drömma går ju..
Jo det ska vara bolt on. Tror tyvärr inte det fungerar till V50. V60, S80 och V70 är det väl som har likadana speglar?
Det stämmer nog, gällande modellerna. Får kika lite i garaget om det står någon V70 MY12+ och måtta lite men det lär ju definitivt inte vara bolt on, frågan är isåfall hur mycket modifikation man skulle behöva göra.

Oavsett, helrätt val att byta upp dig till dessa!
Brainy skrev:
StefanN skrev:Välj färg i listan. http://shop.bildeve.se/backspeglar-yttr ... c-428.aspx

Aha det var de där du tänkte på, dom såg jag ju faktiskt när jag var in där nu när du säger det. Problemet med de där är att om man vill ha kåpor till en led-spegel bara får välja färgen svart.

mvh
Anders
Bägge färgerna finns, det är fel bild bara.
Brainy skrev:1600 kr.

Joel80 påstod att dom vita han har ligger inte skulle passa på min bil :twisted:

Du kunde ha köpt mina billigt.. jag kunde t.o.m tejpa dem med silvertejp så det blev R-design-look!!
;)
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 59

Är det någon som fått återk[…]

Kört 15 mil med Liquid molly injection cleane[…]

Luktar avgaser i kupen

Har du bränslevärmare?