Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:
bjompa skrev:Va?? köpte du inte spinners??
Nä du. Där går gränsen.
:lol:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jo de ser ju bra ut, bättre än navkapslar :P :roll:

Men jag värderar originalgrejor bättre, men det är ju jag det, jag tycker det ser snålt ut med andra enkla fälgar, fast de kan vara dyrare än original!
Användarvisningsbild
av Tomas88
~Kalle~ skrev:Jo de ser ju bra ut, bättre än navkapslar :P :roll:

Men jag värderar originalgrejor bättre, men det är ju jag det, jag tycker det ser snålt ut med andra enkla fälgar, fast de kan vara dyrare än original!
Ja alltså det är ju i stället för orginal 15" fälgarna till sommardäcken i så fall.
Ringde till annonsören idag och han sa att det var en annan som skulle komma och kolla så jag ska höra av mig i morgon.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jahap då var en fyrhjulsinställning gjord. Så hoppas jag däcken slutar slitas upp till fiskfjäll :wink:
Var ej jag själv som hämtade bilen men verkstadsmannen min morsa snackade med sa att "ja det var inte en dag för sent" :o Så tydligen var det ganska illa.
Han hade också berättat att S/V40 var ganska känsliga så man skulle ta det lugnt när man kör över ojämnheter.

Så här såg protokollet ut:
Bild
Användarvisningsbild
av Tomas88
Sen så var jag och handlade fälgar också. :)
De är ju inte i superskick precis men om man inte tittar allt för noga så ser de hyfsade ut.

Bild

Värsta skadan:

Bild

Så nu har jag vintern på mig att putsa upp dem till våren då de ska på.
Är de nåt att ha? Vad säger ni?
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 137

Fick mejl av Volvo cars i torsdags om att jag ska[…]

Hade nog tur, för pinnskruvarna satt kvar i b[…]

Lufta koppling som inte går

Det är bara att fortsätta lufta tills de[…]