- tor 22 aug 2013, 21:53
Inget fel.. men den hade ingen GPS-funktion, inga accelerometers som automatiskt skrivskyddar den videofil som spelar in något där den känner av inställd G-kraft. Jag är lite pryl-torsk... :)
Den gamla hade inte heller lika bra HD-kvalité.. Linsen och videokomprimeringen är bättre på den här.. även ska mörkerseendet vara bättre, vilket jag inte hunnit testa än.
Sen gillar jag att man kommer åt kamerans alla funktioner via min mobil. Man kopplar upp till det via wifi och kan plocka ut videofiler och spara ner på telefonen om man så vill, ändra alla inställningar och även använda mobilen som skärm till kameran.. direktstreaming över wifi i full HD, med väldigt lite delay.
Sätter den andra kameran i bakrutan nu.. men måste fixa cigguttag i bakluckan först.
Grillchips:
Jag köpte precis en ny hållare då jag nyss bytt mobil.. En ny brodit till Samsung Galaxy S4.. dom är inte speciellt billiga, men jag ville verkligen ha en aktiv så jag slapp trasslet med att sätta i laddkabel och så varje gång, och den tidigare brodit jag hade till min S3:a funkade väldigt bra.
479kr fick jag betala för den.. på TH Express.
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13