Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Ganska nyfiken på det där gällande breda däck på vintern då jag själv inte testat det.
Kört 195 på mina vintersulor de säsonger jag haft de och varit nöjd men vill upp i fälgstorlek och då följer väl gärna (men inte nödvändigtvis) bredden med.. Tycker att mina 225 sommar är ganska spåriga men då har jag heller inte gjort någon hjulinställning sen sänkningen så det kanske blir skillnad efter det även om jag låter det vänta till nästa säsong. Eller kommer bilen käka dubb eftersom ingen hjulinställning är gjord för sommardäcken?
Användarvisningsbild
av grillchips
Brainy: Hade uppe bilen på lyft igår så passade på att kika däcken, liiiite snedslitna men absolut inte så mycket som jag trodde. Bör jag göra hjulinställning i samband med vinterdäcksbytet kanske? För även de lär ju slitas snett (och framförallt ha sämre kontaktyta).

xerent: Se på fan. Det gör större skillnad än man tror alltså. Får ta en vända till min verkstad i veckan med andra ord. (Och passa på att spana in V60)
Brainy skrev:Äntligen är mysbelysningen på plats :)

Bild

Bild

Kul tråd att läsa igenom! Är riktigt sugen på att göra som du här, Hur kopplade du in dom? Eller vad tog du stömen från?
Fälgarna gör sig riktigt bra till din färg också! 8)
Användarvisningsbild
av Brainy
Joel80 hjälpte mig att photoshopa hur det skulle se ut om jag plastidippar fälgarna.

Bild

Vad tycker ni? Värt att satsa på?

Jag tycker det verkar kunna bli helt ok + att jag inte behöver tvätta lika ofta med svarta fälgar + lite bättre skydd på vintern :)

Edit:
På önskemål så kommer fotot även som orginal

Bild
Precis som jag sade åt Joel med sin photoshoppade vinge, släng upp originalet intill så är det enklare att säga bu eller bä. ;)
Men spontant så tycker jag att det ser bra ut!
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 59
tolkning av symptom vid start.

V70N -06 Vrider nyckel, bil startar normalt. Varv[…]

Beställa ny V90 T6 recharge

Lounge-paketet som innehåller ventilerad nap[…]

Sista hoppet att forumrävarna här kan hj[…]