- mån 14 maj 2012, 14:24
I söndags blev det lite gjort i alla fall.
Plockade ut lite inredning för att lossa på innertaket satan vad spröd plasten blivit jag bara tog i den så sprack den nästan då.

Så här ser innertaket ut utanför bilen.

Så här ser bilen ut utan innertak.

Vad är det här som sitter i taket åt framrutan till?

Högen växer lite grann.

Brorsan tyckte det var lite blött på golvmattan fram så jag kikade lite på det.

Bak var det torrt.

Hittade en bussning som inte satt i som den skulle tidigare ägare har dragit en onödigt grov kabel på sidan av bussningen.

Medan jag ändå var igång så...

Attans kattpiss, jag kan se mina skor.

Kom på att jag skulle till skolan dagen efter så jag skruvade bara i stolen och la i en golv matta så att inte telefonen skulle åka ut om man tappar den på golvet =)
Skickade med brorsan lite grejer för lack men glömde så klart luckan till bogseringsöglan.
Plockade ut lite inredning för att lossa på innertaket satan vad spröd plasten blivit jag bara tog i den så sprack den nästan då.

Så här ser innertaket ut utanför bilen.

Så här ser bilen ut utan innertak.

Vad är det här som sitter i taket åt framrutan till?

Högen växer lite grann.

Brorsan tyckte det var lite blött på golvmattan fram så jag kikade lite på det.

Bak var det torrt.

Hittade en bussning som inte satt i som den skulle tidigare ägare har dragit en onödigt grov kabel på sidan av bussningen.

Medan jag ändå var igång så...

Attans kattpiss, jag kan se mina skor.

Kom på att jag skulle till skolan dagen efter så jag skruvade bara i stolen och la i en golv matta så att inte telefonen skulle åka ut om man tappar den på golvet =)
Skickade med brorsan lite grejer för lack men glömde så klart luckan till bogseringsöglan.