Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

ne gammalt ragg :P varade i en vecka men men..
framläppar har jag på g i falun, ska väll bara få ihop lite klirr innan :p å sen får jag sitta å böga mig på blocket tills jag hittar sidokjolar till ett vettigt pris :P
blir å montera i helgen :D sen får jag se om jag har tid å montera tillbaka mina bakre stänkisar ^^ ska gröpa hål ur dem så de passar bakkjolen :)
Sweeman skrev:ne gammalt ragg :P varade i en vecka men men :P haha
framläppar har jag på g i falun, ska väll bara få ihop lite klirr innan :p å sen får jag sitta å böga mig på blocket tills jag hittar sidokjolar till ett vettigt pris :P
blir å montera i helgen :D sen får jag se om jag har tid å montera tillbaka mina bakre stänkisar ^^ ska gröpa hål ur dem så de passar bakkjolen :)
Böga på blocket??? betyder det du ska börja sälja arsel för att få pengar till bilen :lol: :oops: det var lite ovårdat språk men du vet ju hur jag är ;-//
Blir nog riktig stilig bilen till sommaren om du finner allt lull lull till den :)
grammse skrev: Böga på blocket??? betyder det du ska börja sälja arsel för att få pengar till bilen :lol: :oops: det var lite ovårdat språk men du vet ju hur jag är ;-//
Blir nog riktig stilig bilen till sommaren om du finner allt lull lull till den :)
Tror jag med! Det jäkliga, för Sweeman, är att beroende på hur fin bilen blir, så vet vi oxå hur hårt han jobbat för inkomsterna!! :-O) :shock:

Du skulle hoppat på o blivit PS-lärare åt oss istället som jag skrev i den tråden! :-DD

M V H
---> Matzen10
Haha ;D jag fyndar bara en massa :P är CSN och en liten del min mor som står för"finansieringen" för styling av denna bilen.. men när det blir större saker så får man leva på nudlar resten av månaden :P :lol:

Bara att fråga om ni har några frågor om photoshop ;) finns dock en bra nybörjar "bibel" på http://www.digimods.co.uk för de inne på bilmoddning (grund till allt jag kan idag :))
Så nu har bilen vart på volvo och de har kollat över mina bromsar :) besök+jobb+delar=1430kr 8) bromsok, belägg och bromslang bytta! :) så jävla glad nu :D känner han som jobbar på volvo (snackat med han via garaget) så fick rabbat, och fick köpa 1 bromsok och belägg som han hade liggandes sprojlans nytt :) 700 ville han för dem så detta blev skit bra!
Så nu gnisslar inte bilen nå mer :D:D:D:D

Sen med min vanliga tur så påväg hem ska man dra sin vanliga sladd ner mot bostadsområdet.. blixt-halka på vägen så tappar kontrollen, ställer mig på bromsen å glider upp på en kulle med massa buskar på.. enda skadan vad jag vet ÄNNU är bogserluckan som flög av :P ska kolla om mina däck hamna ur balans eller nu vad det är (ser inte parallelt ut fram) men denna incident elimininerade skakningar i min ratt i hastigheter över 120 :P

Nu sitter bakkjolen på! den vart lite skev vid ändröret men vafan, gratis var den! ^^ sen har den legat ute i 3 år!

Sen har man skaffat r-sport klädsel ;P 1/5 iaf haha, såg dem i en bil idag men någon hade redan tagit framstolarna och baksätets sits.. så fanns bara kvar ryggstödet (2 del, combi) och 2 nackstöd! så jag roffa åt mig nackstöden ;D haha

EDIT: IMAGESHACK VERKAR INTE VILJA SPARA MINA INSTÄLLNINGAR DÄRFÖR BLEV BILDERNA ÛBER STORA! HÖGER KLICKA Å TRYCK "VISA BILD"
Mina sexiga nackstöd ;D
Bild

baken lackad :)
Bild

Sådär!
Bild

Bild

Bild
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30