Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

äh ska fram med kniven om någon dag å rista in mina initialer på dolda ställen, mja lite maffia metod måste man ju köra med ;) han hoppar till varje gång han ser min bil så :P

I helgen blev det inte lika mycket gjort som jag hade tänkt, tog herr vinkelslip och tog bort torkarmotorernas piggar, fick bort ett missljud från armstödets plastram, ställde in steg å drog kablarna lite snyggare i skuffen :) och sen bytte jag min vänstra spegel :)
Såå nu kommer en update! glömde fan ta bilder på hur det blev utan torkarpiggarna men ni har väll fantasi :P

Här har vi en bild efter man lekt som en galning :D jävlar va skäll jag fick av alla lärare då.. höhö.. en stor grusplan utan någon i sikt å man får skäll bara för att det är utanför en skola.. visst dumt men kul :P

Bild

allt pill på plats :P
Bild

Börjat "såga" med saxen :P
Bild

2 dioder å ciggtändare på plats
Bild

Håll käften om ni ska kommentera mina lödningar å dragningar :P haha
Bild

väl på plats i bilen :)
Bild

MEEEN fattar inte hur jag ska få dioderna att släckas! :P någon som har en idé? :P får liksom inte dem att släckas när man stänger luckan..
yes kjol var det :D ne fick det av en tjej som vart tillsammans med en kille som hade en 740 en massa år sen :P och den har legat :P nja så sliten är det inte, bara ett taskigt "lack" jobb på den.. skiten flagnar ju bara man tittar på den :P men det är original å har bara spruckit lite vid dragkroken vad jag kan se :) och sen är bara 4 fästen borrade :P så gött med oborrat :)
Sweeman skrev:yes kjol var det :D ne fick det av en tjej som vart tillsammans med en kille som hade en 740 en massa år sen :P och den har legat :P nja så sliten är det inte, bara ett taskigt "lack" jobb på den.. skiten flagnar ju bara man tittar på den :P men det är original å har bara spruckit lite vid dragkroken vad jag kan se :) och sen är bara 4 fästen borrade :P så gött med oborrat :)
Fasen vad schysst ;) nytt ragg antar jag :D haha.
blir till att montera den där då :D fattas väl bara fram och kjolarna nu? :-)-)
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 64

Hej igen! Har du varit under bilen och inspekterat[…]

Hej, jag använder en autel någon bä[…]

Larmsystem

V60 cc awd 2,4 -16. När jag startar bilen s&a[…]

Service Peugeot 107 2007