Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Vet inte hur det är med dig.. men min sambo klagar ibland för att jag inte anstränger mig med pyntning vid högtiderna.. här har du chansen att glänsa! :)
Användarvisningsbild
av Brainy
Alla dessa val :lol:

Volvo har iom MY14 släppt nya centrumkåpor till de mörkare fälgarna och jag är inte riktigt säker på vilken jag ska ha.
Jag lutar åt den gamla men velar ändå mot den nya. På närbilderna är det tydligt att den ljusa är snyggare men inte på lite avstånd.
Rådfrågade tom frun, efter att hon hade slutat skratta så sa hon att hon tycker den gamla men tillade att jag ju alltid ska ha allt det senaste så hon vet att det kommer sluta med den nya ändå ?:-/ ??:-/ :-DD

Så vad säger ni?

Gamla hederliga
Bild

Bild

Nya
Bild

Bild

Ni får ursäkta att fälgar och däck har däckpasta och "skit" all over the place, blir en rejäl polering före montering.

mvh
Anders

Edit: Såg förresten att garagegrannen hade lagt på sina 19" sommarhjul, han kan ju få vara värst i en vecka till :wink:
:shock:
Nja... Jag tycker inte de mörka passade dessa fälgar. De kanske är framtagna för black line modellerna?
Kör på de ljusa tycker jag, även om det inte är det senaste :wink:
Örk, de nya Ixion var ingen höjdare.
On topic: de ljusa var snyggast!
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 59
Byta torkarblad själv?

Har använt torkarblad från Bosch Aerotw[…]