Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Slatan den va då fan inte helt fel, trevlig kärra. Sen typografin på backluckan va då inte helt fel den heller. Ja jag gillar små detaljer.
Användarvisningsbild
av Nexus
Vita blinkers hade smällt in fint till bilens färg, det går ju lätt att byta tillbaka till orginal om man vill det 8)
Skärmkrom var ju typiskt något erik går igång på LOL
Användarvisningsbild
av päpplet
:P :P :P :P :P :P :P :P Den där satt man länge och drägglade över på garaget.org och så har du köpt den, vill haaaaaaaa
Användarvisningsbild
av eccy243
Tack för alla värmande kommentarer!
Ja, som sagt är det en 760 Turbo. Den har tre tydliga saker som är unika för den här årsmodellen. Nämligen ventilationsutblås, instrument och backspeglar. Och ja, det är en -83a. Den har gått drygt 30 000 mil. Det är fel att kalla den orörd, för saker har lagats på den, men inte mer än det som gått sönder. :wink: Är tacksam över att den inte hamnat hos nån 18-årig körkortshuligan som tror att det är en racebil. Så sett är den helt original. Inte en enda eftermarknadspryl på den.

Det som ska göras på den nu:
-Fixa dom mekaniska fel som det trots allt är på den. (Obefintlig tomgång och lika mycket handbroms.)
-Besikta.
-Fixa mindre skönhetsfläckar.
-Veteranförsäkra.

Sen ska den bara köras vid väl valda tillfällen. :wink:
Fortsätt säga vad ni tycker. :D
Jag är nöjd iaf.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17