- lör 07 maj 2011, 14:56
#527117
Dock har jag andra invändningar mot det delbara draget. trodde i min enfald att det levererades med den vanliga 7-poliga, då frågan kom upp, när jag beställde bilen. Dock är det så att draget levereras som standard med en 13-polig kontakt och en adapter till 7-pol. Säkerligen bra, om man ska dra något med 13-poler. Det som lite retar mig är att man inte kan ha adaptern monterad under skyddskåpan, utan att denna sitter snett. Det innebär ett extra moment när man ska dra. Dock hade jag ändå inte velat ha fast drag, då jag drar ganska sällan.
Linqid skrev:Förmodligen för det är bra mycket pilligare att lacka smådetaljer än att bara leverera dessa i genomfärgad plast.Xynter skrev:Det ser ju bra mycket snyggare ut med skyddskåpan lackad!Nu är ju bara frågan varför det inte ser ut så redan från fabrik... ??:-/
Dock har jag andra invändningar mot det delbara draget. trodde i min enfald att det levererades med den vanliga 7-poliga, då frågan kom upp, när jag beställde bilen. Dock är det så att draget levereras som standard med en 13-polig kontakt och en adapter till 7-pol. Säkerligen bra, om man ska dra något med 13-poler. Det som lite retar mig är att man inte kan ha adaptern monterad under skyddskåpan, utan att denna sitter snett. Det innebär ett extra moment när man ska dra. Dock hade jag ändå inte velat ha fast drag, då jag drar ganska sällan.
Volvo 745 -91 *såld* | Volvo V40 2.0 -98 *Rullar* | Volvo V40 2.0T -02 *påkörd - inlöst*
Volvo S40 2.4i -05 *Såld* | Volvo V40 2.0T -04 *Rullar* | Volvo XC60 D3 R-Design *Levererad April 2011*
Volvo S40 2.4i -05 *Såld* | Volvo V40 2.0T -04 *Rullar* | Volvo XC60 D3 R-Design *Levererad April 2011*