Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nej det förstår jag, men om det var något så kanske det var just golvet. Men den korta tiden som den öht bodde i hamnen talar väl kanske för att ingenting skedde.

Jag är mest otålig, om kroken ska monterar på plats hos ÅF istället för fabrik så är det en del extra tid som det tar.
av Lövet
batmac skrev:Jag är mest otålig, om kroken ska monterar på plats hos ÅF istället för fabrik så är det en del extra tid som det tar.
Det tar oproportionerligt lång tid hos ÅF oavsett. Jag har fått vänta 3-4v där bilen bokstavligen stått på ÅFs parkering...
Användarvisningsbild
av batmac
Lövet skrev: ↑För 55 minuter sedan. Det tar oproportionerligt lång tid hos ÅF oavsett. Jag har fått vänta 3-4v där bilen bokstavligen stått på ÅFs parkering...
Ja absolut, hade väl tur med ID7an, bara två veckor. Preliminärt datum är satt till 21/10 och säljaren var positivt inställd till det senast jag hörde nåt iaf. Hade väl hoppats på lite tidigare men jag vet inte vad transportdelen har för belastning och beläggning.

Men det börjar ju bli lite hurvigt på mornarna nu så fjärrstyrd värme och sen rattvärme börjar ju kännas välkommet :-) För att inte tala om hur tråkigt det är att tanka diesel. Kan inte heller sälja Volvon förrän jag fått bussen och fått hundbur på plats.
Maximal däckomkrets V60

Håller med ovan. 205/65-16 är en rimlig[…]

Det tar oproportionerligt lång tid hos &Ar[…]

Men f*n, körde väl lite för hå[…]

Stefans 968

Måste ju säga att den är skitsnygg[…]