Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Mitt i prick!

Hjälpfjäder till kopplingspedalen med enda syfte att ge en bättre känsla i pedalen. Märker i princip ingen skillnad i pedalen med den bortplockad heller, men det kändes inte som läge att börja plocka bort delar från bilen så jag köpte snällt en ny när den gamla började ge upp.

Den är artikeländrad i slutet av min årsmodell, i servicemeddelandet så står det tom att den är ändrad för att den gamla har kvalitetsbrister. Får hoppas att denna håller så länge jag äger bilen och att jag är av med alla barnsjukdomar nu.
Användarvisningsbild
av Brainy
Blev lite småpill idag, dels nytt batteri då det gamla gav upp som en blixt från klar himmel. Från fullt fungerande utan minsta symptom på att vara dåligt till stendött. Dels det nedan.

Bild

Bild

Bild

Fick för mig att jag ville ha en sådan och Eccy nämnde då att det var en på forumet som bytt, vilket ledde till denna tips & trix där ni kan läsa hur den byts. http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 84#p676584
Tack Kimgun för instruktionen!

Jag var ju inne i ett bra stim med att skruva själv på bilen och tänkte ge mig på även detta, men när jag nästan fått bort allting så muttrade Eccy något om långsam ekonom och tog över.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 59

Jag köpte skivor och keramiska belägg fr[…]

Som titeln antyder. Den har småkrångla[…]

Då du tydligen är i trakten: Har du fr&[…]

Det verkar som om V60 Cross Country är vä[…]