Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Yes Då var bilen återigen tillbaka i min ägo^¨

Kan ju säga att jag går 500m numera från där jag parkerar bilen nu^¨ står inte på jobbet :D Så nu kanske jag slipper alla de skumma påhälsningarna :roll:

Det ni nu ska få se kan vara skadligt för era ögon alla käänsliga läsare bör ej se mera :roll:

Kopplingen har nog sett bättre dagar eller va tror ni?
Bild

Tog även å skaffade mig ett par begagnade sidokjolar så jag har några under vinteråret då de jag har sitter ihop med kjolpaketets sidokjolar. Lite trasig i ena kanten men men jag klagar inte gav 150Kr för båda^^
Bild
Yes då kör vi en liten upp.. Då det inte blivit några uppdateringar på ett tag bror på att bilen e typ klar å intresset har dessvärre svalnat :(

Som jag skrev tidigare så har jag införskaffat mig ett par begagnad sido kjolar till bilen att ha på under vintern. Dock så var ena lite trasig men det löste sig med lite glasfiber :-)-)
Bild
Bild
Bild
Listerna är numera målade med svart hammarlack då jag inte känner lusten att lacka dem då de e slitna som faan :mrgreen:
Tog även idag å vinterutrustade bilen med vinter kjolarna å däcken..
Bild

Bild
Tycker att passformen på original grejerna e helt åt*** när det glappar typ 1cm :-(O)

Bjuder även på en bonus bild på däcklagret :-DD :mrgreen:
Bild

//Night
He he nä den bara la av drog lite spinnn på 1an när det var vått ute å en när jag skulle iväg drog jag i 2an rullade cirka 20 M sen sa det stopp å det gick inte att växla :roll:
Nightmare89 skrev:He he nä den bara la av drog lite spinnn på 1an när det var vått ute å en när jag skulle iväg drog jag i 2an rullade cirka 20 M sen sa det stopp å det gick inte att växla :roll:
Jösses. Den måste varit bra sliten. :-)
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 135

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]