Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nexus skrev:tror även styladebilar skrämmer folk lite, de tror visst automatiskt de är hårt körda då och rappel.....
Mm det e klart men å andra sidan folk som har ens tylad bil är ju inte en nöt som inte ens kan bytta olja så de sköter ju om sin bil på ett annat sätt med :)
De som gillar styling vill nog till stor del styla och dona själva efter egen smak, är ju en viss tjusning med det. Tyvärr är det nog inte så att det första folk tänker när de ser en stylad/trimmad bil är hur bra skött den är utan just hur hårt körd den är.
Jag tror du har allt att vinna på att sätta dit originalgrejjerna igen och sälja det andra löst.

Men å andra sidan... Hittar du en köpare som ser värdet i stylingen/tuningen bilen har och är beredd att lägga ut extra pengar för det så är det ju såklart mer värdefullt att sälja den stylad men det kan bli svårt att hitta den köparen tror jag. :roll:
Yes va kul allt blev nu ska typ åka på träff nu å så upptäcker man att det läcker avgaser under förardörren :evil: pyser som faan.... Värkar vara hål [bilen e för låg så kan inte krypa under för att kolla] :D Va tror ni ska man köpa ett bandage elelr ska jag be min polare att kapa skiten å dra dit ett ny rör bit? :roll:
YES Äntligen e hon hemma igen :D :D :D :D :D Fick en helt lackerad dörr med så nu ser den skit bra ut å en PERFEKT färgnyans ingen skillnad alls :-)-)
Bild
Bild
Bild

Riktigt nöjd!
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 135

Koppla nya kablarna i dosan som dom gamla sitter