Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tack!

Det är samma lister på v60/v90/xc90 på främre inläggen så jag köpte xc90 lister på Tradera. Bra att veta är att om du har fotbrunnsbelysning bak så kommer du överbelasta allt instegsljus och det kommer fungera sporradiskt.

Lösningar:
köpa volvos splitterkabel som splittar främre fotbrunnsbelysningar för 900kr och koppla ur bakranfotbrunn
Alternativt kan jag pula ihop kablage och sälja (har krimpkontakterna)

Behålla allt och köpa adapterkabel av mig med egen strömmatning (korrekt med alla hanar och honor och 12v säkringstjuv) iom att jag använder mosfet så kommer dimning synca 100% och det blir ingen felkod.

Typ där ligger landet :)
MaverickJS skrev:Å fan. Då har jag hittat rätt ändå.
Spännande att det är så känsligt. I min förra bil (Lexus NX) var det bara att skarva in med Y-kabel, och den hade ändå ca 90 dioder original.
Yeah hade hört om andra som försökt sig på ännu mer LED men blåst säkring efter säkring, så sjukt nöjd med min mosfetlösning :)
MaverickJS skrev:Vad vill du ha för 2x mosfetkablar och hur ser de ut? Blir väl en per sida?
Jag kör mosfet på varje sida men tror det ska gå bra med en, blir mindre prylar då och man behöver bara dra en kabel tvärs över bilen och bara "skarva" signal från en fotbrunnsbelysning snarare än 2st som ändå lyssnar på samma signal.

Tänker mig 500kr, har inget färdigt men har alla delar hemma för att knåpa ihop ett kit iaf.
MaverickJS skrev:Ingen stress. Blir inte gjort något här förr än till våren ändå. Saknar tillgång till garage.
Säg till i god tid bara, livet som pappa äter upp all tid man har över numera :-D
OM RYSSEN KOMMER

Kanske det blir lite lugnare i Ukraina ett tag nu.[…]

val av dimension däck

Glöm inte bort att lastindex inte får […]

B230A konvertering

Det är det ingen som sagt heller, du sa dock[…]

Meet Women Seeking Spontaneous Adventures in Your[…]