Säkerhet, larmsystem, centrallås, startspärr, alkolås, rattkryckor, hur man försvårar för tjuven att göra inbrott etc. Dvs. I princip allt som har med säkerhet att göra. OBS! Skriv vad det gäller för bil- samt årsmodell, så blir det lättare att hjälpa till!

Moderator: Moderatorer

#1566262
Derank skrev:man ska ju verkligen inte börja siksacka sig fram i ett stillastående fält, det är det dummaste man kan göra
Vadå då? Vad är problemet menar du om du har en bil som klarar att ta sig fram men de andra har kört fast pga låg markfrigång och taskiga däck. De andra står still och det finns plats mellan.
Skulle gärna slippa sitta där i ett dygn om det fanns möjlighet att istället köra hem.
Men antagligen har du rätt. För det första finns det nog sällan tillräckligt med plats och kör man ut på tex vägren så finns ju risken att du själv fastnar och försvårar för bärgare mm att ta sig fram.
#1569242
Jag fick öppna "luckan i golvet" på 745-an för att hämta punktering lagnings satsen. Dags att städa, nackstöden till baksätet behöver inte ligga där. Lade ner dom där första gången jag skulle fälla baketet för typ 12 - 13 år sedan.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

@lennarte , @Perra83 , Att det gör s&ari[…]

Casual dating at its finest – join the leadi[…]

Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]