Säkerhet, larmsystem, centrallås, startspärr, alkolås, rattkryckor, hur man försvårar för tjuven att göra inbrott etc. Dvs. I princip allt som har med säkerhet att göra. OBS! Skriv vad det gäller för bil- samt årsmodell, så blir det lättare att hjälpa till!

Moderator: Moderatorer

#1407399
Jonas89 skrev: lör 10 okt 2020, 16:50 Nu har jag hittat lösningen! 😍 ska beställa sånna lås till selen i kväll här! 😍 med dom så kan hon glömma att komma ut stolen själv! 🙂

https://carseatblog.com/27151/merritt-c ... pe-artist/
Du kommer att bli årets mest populära pappa :laugh: . Ja skämt o sido det är ju viktigt att barnen sitter fast.
När jag var liten låg man i bakfönstret på farsans Amazon o det var väl inte det bästa.
#1407521
Haha nja kan säga att jag verkligen inte va populär för låsens till selen kom i dag och vi prova dom i kväll med en biltur och det va en del gap och skrik! Och mycket tyckande i selen men hon kom inte loss! 😍 det är verkligen en seger och lättnad för oss 😍
#1407540
Hehe min son lärde sig att lägga ut växeln när han satt bakåtvänd i framsätet. Spännande på motvägspåfarter
#1409572
Jaha oj då de är inte bra! 😂😂 det är ingen mer här som har samma problem som jag hade att barnet knäpper loss sig i från selen i bilbarnstolen? Vi är helnöjda med båda låsen på selen vi köpte 😍 men barnet är mindre nöjd kan jag säga 😂

Nya E-klass AllTerrain kanske?

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom