Säkerhet, larmsystem, centrallås, startspärr, alkolås, rattkryckor, hur man försvårar för tjuven att göra inbrott etc. Dvs. I princip allt som har med säkerhet att göra. OBS! Skriv vad det gäller för bil- samt årsmodell, så blir det lättare att hjälpa till!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
#1271646
Vi är extra bevakade.. Och min chef som är så grinig.. Har inte fått löneförhöjning på flera år och ibland får jag t.o.m lite avdrag "för att det inte kom in så mkt pengar den här månaden". Ett jävla svin är vad han är...









#egenföretagare
Användarvisningsbild
av apersson850
#1281872
Funktionaliteten hos Volvo on Call skiljer mellan olika årsmodeller. I min 2012:a kan man aldrig se nåt mer än start- och slutpunkten för en resa. I bilen från 2016 ser man normalt samma sak, men där kan man också välja att lagra resvägen. Gör man det kan man se exakt var man körde i efterhand också.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1281897
apersson850 skrev: tis 20 nov 2018, 09:59 Funktionaliteten hos Volvo on Call skiljer mellan olika årsmodeller. I min 2012:a kan man aldrig se nåt mer än start- och slutpunkten för en resa. I bilen från 2016 ser man normalt samma sak, men där kan man också välja att lagra resvägen. Gör man det kan man se exakt var man körde i efterhand också.
Inte i min V60 (skiljer det mot tex XC70?), om jag inte har missat någon detalj i inställningen.
Kollar i appen nu och jag kan inte se den möjligheten...

finns det någon säkring till elbackspeg[…]

Funka dom innan bytet? Funkar inte i min heller s[…]

Mellanöl. (det var vår en[…]

Den är väl kass? Dags att byta..