Säkerhet, larmsystem, centrallås, startspärr, alkolås, rattkryckor, hur man försvårar för tjuven att göra inbrott etc. Dvs. I princip allt som har med säkerhet att göra. OBS! Skriv vad det gäller för bil- samt årsmodell, så blir det lättare att hjälpa till!

Moderator: Moderatorer

Inser nu att jag behöver se över innehållet i V90n, i V50n var jag nöjd med säkerhetsgrejorna men i V90n har jag nog ingenting utöver första hjälpen-kit och en ficklampa.
Har en hel låda. :D
Bl.a en filt och en reflexväst, brandsläckare, varningslampor, rep, tändstål, fällkniv, några vertyg.. skruvmejslar o så.. En arbetsledbelysning på batteri, skarvsladd... och massor som jag gjömt. :D
joel80 skrev: lör 24 nov 2018, 18:23 Har en hel låda. :D
Bl.a en filt och en reflexväst, brandsläckare, varningslampor, rep, tändstål, fällkniv, några vertyg.. skruvmejslar o så.. En arbetsledbelysning på batteri, skarvsladd... och massor som jag gjömt. :D
En hel servicebil ju, är det du som kommer om jag ringer efter assistans?
TommyP86 skrev:Tändstål! Vad i hela världen. Är det autokorrekt eller har du något jag aldrig sett förr? Bild
Don’t leave home without it!! ;)
https://www.biltema.se/fritid/friluftsl ... 2000031777

Borde läggs i några 9v-batterier och stålull också.. Det är kanon för att göra upp eld. Bild
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Jag har funderat några dagar på detta.[…]

Jag hade problem med att Volvos svindyra original […]

Serviceintervall

Precis. Aldrig servad. Jag trodde det var dags i […]

Vi som beställt nya V60

Baken är riktigt snygg. Tror nog CC blir snyg[…]