Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

av jocke.lind
#52906
Eftersom det var så lyckat förra träffen så tänkte vi fixa en till träff i augusti.

Vi var över 50st volvobilar sist! Så hoppas på en lika bra träff denna gången.

Kommer väl vara rätt lik förra träffen eftersom det var ett bra koncept vi hade då.

Datum: Lördagen den 5 Augusti Samling 18:00 på Bilprovningen i Kristianstad. Avfart 40 från E22.

Kl 19:00 kör vi ner till Åhus-hamn o grillar tex korv. Så ta med engångsgrill o mat.
Kl 21 kör vi in till Kristianstad Centrum o visar vilket märke det är som gäller .

Sen blir det alltid nåt som händer på kvällen i stan

Som sagt, hoppas på stor uppslutning!


Mvh Jocke
av Tejptomas
#53456
Bilsport är meddelade om träffen så jag hoppas på att de dyker upp
o gör ett repotage o då gärna ett stort ett oxo....



Mvh Tomas
Användarvisningsbild
av Rirojej
#53864
Hur blir det nu.. ? Inte hört så mycke sen 7/900 klubbens forum gick ner + det är väl översvämmning i dem områdena nu eller jag har fel? men som sagt på 7/900 jag kommer ;)
av jocke.lind
#53978
Rirojej skrev:Hur blir det nu.. ? Inte hört så mycke sen 7/900 klubbens forum gick ner + det är väl översvämmning i dem områdena nu eller jag har fel? men som sagt på 7/900 jag kommer ;)
Det ligger ute på alla volvo-forum

Så jag tror att det kommer att komma en hel del. Fler än sist om alla som säger att dem ska komma kommer.

Översvämmningar kan jag inte tänka mig att här är nu. Iaf inte där vi ska vara.
Användarvisningsbild
av Rirojej
#54057
Polaren sa det va översvämmningar men men det e nog inga 1 meter över markytan ;p men det har väll runnit undan nu ändå . lär nog bli kul hoppas inte på regn iallfall :)


edit: enligt smhi så soligt/mulet på förmiddag och molningt på efter middag kväll samma som förmiddag så verkar bli hyffsat ;)
av Tejptomas
#54143
Med den temperaturen vi har nu så gör det inte så mkt att det blåser tycker
jag för det vädret vi har haft i sommar har varit otroligt bra. Nästan för bra....
Ser fram emot träffen sen idag. Jag har fått med 2 extra bilar sen förra gången.




Mvh Tomas

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]

ECU:n ändrar kamaxelns läge i förh&[…]