Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

#388891
AndyR skrev:
StringerBell skrev:Det är nog snart 30 år sedan jag som knappt tonåring gick på de där showerna. Jag undrar när den första var, någon som vet?
Vet du inte hur gammal du är? ;)
Jag hade en känsla av att det var ganska färskt när jag gick första gången men jag såg att det debuterade 1976. Jag gick nog ett par år i början av 80-talet.
#389375
Om ni nu kommer uppifrån, kom ner te Mantorps stora parkering te 9.30 den 3 april/lördag, de e sista stoppet innan vi åker te Elmia klo 10.00, kommer folk överalltifrån, de e stor karavan som går ner då, de ansluter flera karavan i Mantorp te en stor karavan :D
Mantorp e inte svår o missa iaf, ligger precis brevid E4:an :)

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=162821
#389728
Torsdag - Söndag 250:- , Måndag 200:- och en rejäl chans till fyndsaker då vissa ger en rejäl rabbatt sista dagen. Visserligen missar man showerna utanför men den roligaste showen bedrivs ändå på lördag kvällen antingen a6 eller någon annan stor parkering (går inte missa, dra bara ner rutan och lyssna typ) Ett tips till alla som tänkt åka till Jönköping, och kanske vågar chansa om det finns något man tänkt köpa till sin bil..

finns det någon säkring till elbackspeg[…]

Funka dom innan bytet? Funkar inte i min heller s[…]

Mellanöl. (det var vår en[…]

Den är väl kass? Dags att byta..