Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 855glt-97
#283869
16 Maj låter väl bra. Det är ju bud på lite olika platser, så skriv gärna var ni vill att vi ska träffas. Netto i Hörby är ju som skrivits som ett förslag (får väl bli efter stägning i så fall). Var i Klippan, Eslöv hade varit bra?
Så ge nu lite förslag så tar vi ett beslut under början av Maj.
Användarvisningsbild
av 855glt-97
#284761
Tänkte det är väl hög tid att ta tag i det. Hittade en gammal tråd om några som tagit en spontanträff på mc donalds parkering i Eslöv.
Tänkte vi kör på samma ställe denna gång. Ska vi säga att vi träffas där Lördag den 16 Maj kl 17:00 så kan vi sätta oss ner och käka lite skräpmat och snacka lite skit. Skriv gärna om ni kommer så vi vet om det blir något eller inte.

// Magnus
Användarvisningsbild
av Tomas88
#285208
Jag kanske kommer om vi blir några stycken. Men annars tycker jag Eslöv är lite för långt för mig att köra.
Användarvisningsbild
av 855glt-97
#285268
Kan förstå det Thomas, mig personligen spelar det inte så stor roll vart det blir. Men vi kan ju göra så här. Jag lägger upp Eslöv, Hörby och Klippan som förslag. Sen får folk säga var dom vill träffas gärna ett ställe på den platsen med. Så får vi se nu till helgen om det blir något följande helg.
Trodde det skulle vara mer intresse för en jag rullar träff, men men, blir vi ett par stycken kan det ju vara kul att se hur ni andra ser ut och er kära fordon.
Användarvisningsbild
av Tomas88
#286010
Ja då röstar väl jag för Klippan i så fall.
Men känner inte till orten alls så förslag för gärna någon annan komma med.
Användarvisningsbild
av 855glt-97
#287414
Trist att skriva det, men intresset verkar inte vara så stort. Får väl skjuta på det och se om det finns ett större intresse längre fram i sommar. Kanske vi kan ta lite längre upp så vi kan slå samman Skåne o Småland tex.
Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https:/[…]

Felmeddelande på antisladd

Kan vara givare,krans, hjullager eller styrvinkelg[…]

Weber 32dir på en b20

Hr inte siffrorna i huvudet men någonstans s[…]