Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 855glt-97
#287540
Ja det är ju jag med (kanske därför man drog igång tråden :P) men som sagt Thomas, vi kan ju se längre fram i sommar. Alltid kul att lufta bilen lite :D
Användarvisningsbild
av jojjevg
#319407
Sommaren är slut och tänkte väcka denna tråden.Finns det ingen som har lust för en liten skåne träff? :cry:
Kom igen då.
Bestääääm plats/dag/tid.
Jag som är ganska ny medlem vill jag gärna träffa andra medlemar och deras bilar i verkligheten.
Användarvisningsbild
av jojjevg
#320233
Ja va bra. Finns det nån annan?
Vill du bestämma var och när ska vi hålla träffen Tomas?
Eftersom du är längre än mig i forumet. :D
Användarvisningsbild
av Tomas88
#320286
Ska jag bestämma? :P
Nja men vi tar väl ett gemensamt beslut.
Men det verkar som att vi är tre pers som är intresserade av en träff i södra Sverige.
Är väl bara att inse att vi inte kan dra ihop 50 pers men någon mer skulle vara kul.
Bäst är väl att vi tar nåt ställe i mitten av skåne. Man kunde ju åka och träffas på en parkering eller nåt och sen äta på nåt ställe ihop, tänker jag mig.
Användarvisningsbild
av 855glt-97
#320317
Jag e me, kom på något bra ställe så ska jag nog hitta dit (finns ju gps om inget annat)
Användarvisningsbild
av jojjevg
#320327
I så fall kan vi bestämma för Hässleholm om det finns nåt bra där.
Det ligger ju inte så långt.
87km. från Malmö
86km. från Ljungby
75km. från Helsingborg osv.
Vad säger ni? :wink:
Användarvisningsbild
av jojjevg
#320523
MacDonalts finns iaf. Mackg. 4, 28144 Stoby och det ligger nära till 21vägen inte svårt och hitta.
Sen har jag kollat lite gran på nätet de har ganska många restauranger och pizzerior.
Då är det bara till att välja. (BE) :-E

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]