Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

vilken del av landet vill du ha nästa Klubb träff?

NORR
4
11%
RUNT MÄLAREN
18
47%
SÖDER
16
42%
Användarvisningsbild
av marcus86
#315090
det tror jag är det ända sättet att göra om det ska bli någon träff överhuvudtaget :D vad sägs om Göteborg och Västerås/eskilstuna då?
Användarvisningsbild
av marcus86
#315164
~Kalle~ skrev:Hallå! resterande 65-70% av Sveriges yta då??
men menade att man kan dela av sverige på mitten, så en träff norr om mitten och en träff söder om mitten menade jag förståss :)
Användarvisningsbild
av Severin
#315172
marcus86 skrev: vad sägs om Göteborg och Västerås/eskilstuna då?

men menade att man kan dela av sverige på mitten, så en träff norr om mitten och en träff söder om mitten menade jag förståss :)
Måste ifrågasätta din geografikunskap, om du menade det du skrev i det sista inlägget om norr om mitten och söder om mitten, vart får du in Västerås nånstans då? Norr om mitten?

Ta Kalle ex som bor i Boden, tror ni han skulle vilja åka till västerås?

Jag har 20mil till västerås och det åker inte ens jag
Användarvisningsbild
av bjompa
#315335
Ånge är väl iaf mitt i sverige, en bit ifrån V-ås.
Bara 67mil från Boden, 41mil från V-ås, 90mil från Gbg

Ja tycker vi spikar en träff i Ånge, slut å punkt
Användarvisningsbild
av Tallen
#315432
ånge...? är inte typ hudiksvall eller sundsvall mitt i... (längs våran långa kust på öster i alla fall) men förstår ni inte det måste alltså bli minst 3 träffar... en upp bland mygg och myrar och en närmare mälarn
och en någonstan utanför sverige... söder om vänern/vättern.... *ironi* ASG* :twisted: :lol: :P
av Larzan
#315461
Men hallå... det måste väl finnas lite folk i närheten. Ska vi i civilationen behöva åka 40-100mil bara för att några få har bosatt sig i lappriket.
Någon måtta får det vara.

Jo, förresten. Välkommen till "The Capital of Scandinavia" ;)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Jag har svårt att hålla med om att en […]

Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]

Fälgar och däck till t.ex. 850. 8,0X17 […]