Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

vilken del av landet vill du ha nästa Klubb träff?

NORR
4
11%
RUNT MÄLAREN
18
47%
SÖDER
16
42%
Användarvisningsbild
av Tallen
#316532
Ja om jag är tillbaka i från sthlm då... ska hjälpa en kompis att hämta en bil... men annars hade jag väl planerat det lite grann hehe
av Amirv8
#320921
jag tänkte om man skulle ha en slags loppis där man bara säljer volvo delar typ 3-4 bord där man står och säljer köper byter delar med varandra :???:
Användarvisningsbild
av marcus86
#325603
vad säger ni? nu börjar det väll snart bli försent för en träff? ska vi satsa på nästa år istället? tror iaf att det skulle bli schyst om man hyr lunda flygfält :D finns massor med olika bil aktiviteter man kan utföra där :D kanske vi kan slå oss ihop med X40 nordic klubben? dom bokar banan 2 gånger per år, vi brukar bli runt 100 st bilar. vad tror ni om det? jag kan ta på mig ansvaret för att fråga x40 klubben om vi får slå oss ihop med dom, vad tycker ni?
Användarvisningsbild
av Tallen
#325658
Det är väl bara att fråga? det är väl volvo det med ju hehe... men vad då försent går inte dom flesta bilar att köras på vintern med??
Användarvisningsbild
av cybermunk
#325660
En sak är säker blir det på Lundarakan då kan jag GARANTERAT komma :D
Användarvisningsbild
av marcus86
#327945
ska prata med dom och se hur dom ställer sig till min fråga :D hur många härifrån är intresserade av att göra en träff med X40 klubben?
av Amirv8
#337006
det går ganska segt framåt är nästan som och köra en lada kom igen det är volvo träffen vi pratar om i den här takten så kanske träffen blir när jag är över 80 och inte ha kvar körkortet. nästa sommar 4 träffar en i södra delen Skåne delen en i norra delen Lappland delen och en i öst och väst delen Stockholm Göteborg eller :shock:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https[…]

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]

Kombi är alltid bra att ha :-) Man vet aldri[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]