Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

vilken del av landet vill du ha nästa Klubb träff?

NORR
4
11%
RUNT MÄLAREN
18
47%
SÖDER
16
42%
Användarvisningsbild
av Tomas88
#299122
Ganska dålig spridning tycker jag. Ha tre träffar i södra delen av landet. Stockholm ligger ju inte ens halvägs upp (även om det kan kännas så för oss från södra sverige.)
Användarvisningsbild
av Ticken
#299373
Asså, mkt snack och lite verkstad här tycker jag. Finns det inte intresse på forumet för en sthlmsträff med MÅNGA bilar så är det ingen vits att debattera tycker jag. Asså, försöker inte låta otrevlig här men finns det ens 10bilar som vill komma?

/Ticken
Användarvisningsbild
av Lilja
#299585
Hm inget av dom där ställena är tillräckligt nära malmö haha.
Varför ska allt vara i norrland ??:-/
Användarvisningsbild
av marcus86
#299746
Ticken skrev:Asså, mkt snack och lite verkstad här tycker jag. Finns det inte intresse på forumet för en sthlmsträff med MÅNGA bilar så är det ingen vits att debattera tycker jag. Asså, försöker inte låta otrevlig här men finns det ens 10bilar som vill komma?

/Ticken
Jag har varit på hela tiden iaf :D
av Amirv8
#300215
Ticken skrev:Asså, mkt snack och lite verkstad här tycker jag. Finns det inte intresse på forumet för en sthlmsträff med MÅNGA bilar så är det ingen vits att debattera tycker jag. Asså, försöker inte låta otrevlig här men finns det ens 10bilar som vill komma?

/Ticken
jag kan komma om det är inan den 7 juni eller efter den 11 augusti :roll:
Användarvisningsbild
av marcus86
#300350
Amirv8 skrev:jag tycker också att det är lite verkstad och mycket prat kan vi ha en träff på barkaby flygfält typ på lördagen här i Stockholm så är det över stökat :wink:
är det inte lättare för oss som inte är från sthlm att hitta till barkarby (micko) parkeringen? :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12

Skulle med 99.9% säkerhet säga att bile[…]

Det som hände tidigare står beskrive[…]

Hej! Jag har tid för omprogramering på […]

Tjo! Har gett mig på att byta kondensorn oc[…]