Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

vilken del av landet vill du ha nästa Klubb träff?

NORR
4
11%
RUNT MÄLAREN
18
47%
SÖDER
16
42%
Användarvisningsbild
av marcus86
#278823
tänkte kolla vart folk hellst vill att vi ska ha nästa Klubb träff, så därför lägger jag upp några olika städer man kan välja på så man får se vart i SVERIGE folk vill ha träffen! :D OBS OBS!!!! staden du väljer visar vart i landet du vill ha träffen, asså staden visar bara i vilket område i landet du vill ha träffen på :D
Senast redigerad av 2 marcus86, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av marcus86
#278953
Turbo+ skrev:Min åsikt är att ha träffen "mitt i".. Dvs runt sthlm/örebro eller nått sånt..

/Turbo+
hihi förstår hur du menar men sthlm är INTE mitten av sverige :D men visst fattar hur du menar :D
Användarvisningsbild
av Severin
#278957
Turbo+ skrev:Min åsikt är att ha träffen "mitt i".. Dvs runt sthlm/örebro eller nått sånt..

/Turbo+
Då måste det bli hälsingland då :D

Enligt en annan mätning ligger landets mittpunkt i Hälsingland. Den punkten kommer man fram till om man märker ut mittpunkten på en rak linje från Treriksröset till Skånes sydligaste punkt, och sen i höjd med denna ritar en linje i öst-västlig riktning för att ta mittpunkten av denna.
Användarvisningsbild
av Tomas88
#279003
Ljungby blir väl bra :wink:
Nej skämt å sido. Stockholmstrakten är nog ett bra ställe om man vill att så många så möjligt skall ha möjlighet att komma.
marcus86 skrev:14 st har varit in på tråden, men bara 2st som röstat ??:-/
Kanske egentligen inte är fel. Om man tex är helt ointresserad av att komma på en träff är det bara bra att man inte röstar tycker jag.
#279027
Inget av mina favoriter finns med så jag skriver dom istället Enköping eller Västerås, men av dom som finns med på listan är Sthlm "Landet 08" bästa alternativet tror jag me.
Användarvisningsbild
av eccy243
#279066
En liten "egen" träff i samband med Ånnaboda kanske? Alltså Örebroträffen. Kanske samlas i centrala Örebro innan eller efter? Jag som bor där jag bor är beredd att åka en bit för att vara med. Bara inte Vallåkra, för de e så j*vla långt dit. :lol: Hade jag haft nån bil iordning så hade jag hängt med till Elmia, men nu blev det ju som det blev... Göteborg känns som en lagom smärtgräns för mig. (Dit har jag bra precis 80 mil enkel väg.)
Användarvisningsbild
av TheBree
#279169
Jag tycker att en viktig fråga som borde lyftas upp är om man ska ha det isamband med något annat evenemang eller man bara ska träffas "spontant"?
Fast nu var det ju platsen vi skulle diskutera och inte tidpunkten så det kanske inte är så viktigt i just denna tråden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]