Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

#278761
Najs :)

Själv fick jag väldigt många mil.

en sisådär 53 + 32mil, flera dagar tog det med :roll:

Saabjäkeln står här ute och skäms, ska väl ta tag i den vilken vecka som helst. Just nu är jag spekulant på en V70 ;)

Marcus: Hoppas du klarade dig fint ner utan oss! Jag funderade lite på varför du inte tog den sista platsen i vår bil istället för att åka egen, så här i slutändan så var det ju rätt så tur att du tog egen bil :)
#278764
Brainy skrev:Najs :)

Själv fick jag väldigt många mil.

en sisådär 53 + 32mil, flera dagar tog det med :roll:

Saabjäkeln står här ute och skäms, ska väl ta tag i den vilken vecka som helst. Just nu är jag spekulant på en V70 ;)

Marcus: Hoppas du klarade dig fint ner utan oss! Jag funderade lite på varför du inte tog den sista platsen i vår bil istället för att åka egen, så här i slutändan så var det ju rätt så tur att du tog egen bil :)
hihi jag klarade mig fint :D tog inte lång stund ner efter att vi skildes åt :lol: jag måste vara rädd om mitt körkort men gick runt 200 ner, hakade på en annan grupp ner, dom kom från Västerås :lol:
#278810
Funk skrev:Skulle någon vilja ha en "From Sweden with love" dekal så PM:a mig..
Det är en dekal som egentligen är exklusiv från XC60 introduktionen i USA, men jag har kommit över ett par.

/Thomas
det var synd att man måste klistra dit den från insidan :( syns dåligt då man har toning i bilen, skulle varit bättre om den hade varit monterad från utsidan :D men men så är inte fallet nu :) funkade fint iaf :D

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]

ECU:n ändrar kamaxelns läge i förh&[…]