Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

#278024
Roligt att det till sist blev en liten miniträff! Det har pratats om det länge utan att bli någonting!

Tråkigt däremot att min Saab så totalt vägrade att låta sig köras till en Volvoträff ;)

Jag tänkte att vi kan hålla lite eftersnack, foton m.m. i denna tråd!

Jag vill även understryka att dekalerna ni fick sponsrades av dekaltrim som är ena riktiga klippor! Första kontakten togs kl.21 i onsdagskväll och trots det korta varslet och totala avsaknandet av motprestation från vår sida så ställde de upp och gav oss dem!
En stor eloge till dekaltrim.se! (sedär, nu fick dom ju en liten motprestation ändå ;))

Jag hoppas ni hade lika roligt som jag hade sett fram emot att ha!

mvh
Anders
#278048
Jaha kan väl börja då.
Först och främst. Jäkla synd med bilen Brainy. TheBree blev ju helt utmobbad nu när han var ensam Saabåkare. :wink:

Det blev ju egentligen två träffar. Den första inne på mässan vid ett matställe (som skulle vara tillsammans med Bilvårdsforum) och sen den andra en bit utanför Jönköping där vi kunde kolla på varandras bilar också.
På första träffen inne på mässan medverkade:
Jag (Tomas88)
Funk
TheBree
Turbo+
marcus86
Det var ju inte helt lätt att hitta stället vi skulle vara på för alla utom Funk då :wink:
Funk var den förste som kom dit sen kom jag och TheBree efter att ha virrat runt lite.
Sen råkade jag bli någon sorts sambandscentral för att få övriga medlemmar att hitta. :)
SMSande och ringande fram och tillbaka. För att få alla och hitta dit.

Väldigt roligt att få ett ansikte på några. Väldigt trevliga jagrullarmedlemmar vi har får jag säga. :D
Sen när alla hade gått förutom jag och TheBree som skulle äta. Så dök plötsligt metalHJ upp. Så fick man träffa honom också.

Inga bilder från denna träffen. Kommer ett inlägg om den senare träffen utanför stan sen...
#278129
Lite synd att jag och grabben var tvungna att dra tidigt från mässa, hade varit kul att äta middag och glassa i solen..
Men det går väl fler tåg under den kommand träff-sommaren. Det var hursomhelst trevligt att råkas på mässan..

/Thomas
#278135
Ja lite bilder på deltagande skulle inte vara fel. :wink: Ni har då haft bättre väder än vad vi har här (0 grader, mulet) och inte en tillstymmelse till snö där heller :P

TheBree: Jag förstår om du kände dig ensam med Saaben bland alla Volvos :-)-)
#278167
Ja vädret va på topp. Nerhissade rutor annars blev det 500 grader varmt i solen direkt i bilen :p
Jag var faktiskt där en timme innan alla andra och käkade glass och solade mig, eller ja. jag och volvon då förståss.

Stort tack till dekaltrim också för dekalerna till bilen, ska se om jag kan få en på plats och fota lite sen!

Sen måste jag ju bara säga det till alla ni som inte kom, det var grymt roligt att få sätta ansikten på namnen.. Ni fattas det bara att vi styr upp en jagrullar träff där fler kommer nästa gång!

Hittade en bild jag med från träffen..

Bild

/Turbo+

Hej! Jag har tid för omprogramering på […]

Tjo! Har gett mig på att byta kondensorn oc[…]

XC90 eller V90CC

Finns inte en enda nyare bensin V90 CC om jag ko[…]

Solenoiden byter man bara. Den går inte att […]