Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

#225036
Grammse skrev:metal Hj! Det slutar nog med vi 2 får ta en tur i vingåker, gå på realcar, och ta en korv på OK :wink:
Eller så gästvåldar vi brainded och slår in hanns bil i toa papper :lol:
Shoot man shoot! :wink: Jag är på!

Det sistnämnda vore ju förstås en riktig höjdare, kom o tänka på när vi drog in en polares BMW full med Gladpack inför hans student :lol: Läckert!

Åker vi på Realcar är jag rädd för att jag blir så satans fattig efteråt :roll: Det ligger lite biltema feeling över den butiken, just att man går in och bara ska ha det och det! Och så slutar notan på någe helt annat :shock: Bättre att vi käkar oss mätt på korv för dom pengarna :mrgreen: :lol:
#225538
metalHJ skrev:Men jag vill inte veta av några "moderator" fasoner om vi sticker iväg på en sån resa :wink: Som det ser ut nu, är det 3 moderatorer och jag :-O)
Ingen fara, de som kör saab blir mobbade :lol:
#226831
Ståhl, kan ju solklart vara en fördel om du vill bränna av lite krut med 140'in :wink:

Men som sagt ovan verkar intresset svagt, därför får vi samla de som är intresserade och göra en sjuhelvetes volvofest istället! 8) Något måste vi hitta på framöver iaf.

Jag tycker forumet är så stort nu, att en träff definitivt skulle bli en höjdare :)

När jag åkte Merca förrut, var/är jag medlem i MBSCA. Ett forum för merca freaks, och jag kan inte alls uppfatta de forumet lika stort och utbrett som jagrullar.se och de hade årliga träffar, och det vart lika lyckat varje år!

Det är ju ändå en radikal skillnad på att sitta o knappa på ett tangentbort och titta på en skärm, än att ses på en träff och verkligen göra något skoj av det! Jag tror många här inne har en bild av hur vissa kan vara, därför tror jag bestämt att en träff skulle bli en hit :D
#230664
Finns inget bestämt än!

Men det känns som att jag kommer slopa tanken om en träff som måste finansieras... Som en första träff, kan vi ju mötas upp på någon lämplig plats, där vi kan spendera en hel dag, prata av oss, diskutera bilar m.m.

Helt enkelt lite mingel, visar det sig vara omtyckt satsar vi vidare på ett större evenemang nästa gång.

Tips om lämpliga ställen, och något som ligger någorlunda centrerat i landet så det blir så rättvisst som möjligt trots vårt avlånga land. Vräk in med olika ställen ni känner till!

Jag förstår, en del saker går j[…]

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]