Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

av JML
#12980
nu hoppas´jag att alla trevliga kommer ner till vallåkra den 20-21a augusti 2005
av Teemu
#13023
Förstår att du tycker det är långt. Själv tänkte jag åka dit - hoppas bara att vädret blir skapligt. Har väl ca 45mil eller så ner, men jag tar med mig vagnen ner och övernattar. :)
av JML
#13041
långt och långt du har väl en bil :D
Användarvisningsbild
av S.t.r.a.n.D
#13089
JML skrev:långt och långt du har väl en bil :D
Joo, det är ju sant. Men det blir inte närmare för det.
Om jag inte har helt fel ligger det väl lite söder om Helsingborg?? Isf har jag ca. 145mil......enkel väg. Pröjsar du bensinen?? Sen orka köra så långt för en dag. Aldrig i livet.. 8) 8)
av Teemu
#13189
jo, nog ligger det lite utanför Helsingborg. Kanske skulle passa på att tura över med slussbussen när man ändå är nere...
Användarvisningsbild
av boostofta
#13219
Klart ni ska till Vallåkra!
Svenska 480 klubben vann bästa monter förra året, så man får ju dit i år och se om man kan hjälpa dem göra den ännu bättre

Kom gärna in och prata med oss
Användarvisningsbild
av Koivu
#13406
Japp, jag kommer in å snackar lite... :lol:
av Möller
#13436
Vallåkra är ju ett måste iaf om man som jag bor i södern. Tyvärr så blir det nog inget med att ställ ut bilen somd et var tänkt....punka igår och lång leveranstid på däcken gör att jag nog får stå utanför.

Mvh
Möller
av Aight
#14009
Är det någon som har bilder från vallåkra????
V60 2023 Android Auto

Du loggar in med ditt Google konto i Android syste[…]

Lite trögt svar på min egen fråga[…]

volvo 965 Elstrul

Hej, Sonen har el problem på sin 960 och det[…]

Hej, Nej det där var något annat ljud.[…]