Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

#189056
Hej.

BSR bjuder in oss medlemmar till deras utvecklingscentrum i Växjö.
Vi kommer genom en guidad tur i deras utvecklingsavdelning att få se hur trimmjukvaror tas fram och ev. frågor kommer att kunna få sina svar. Vi kommer även att bjudas på tilltugg under dagen.

De som deltager får 20% rabatt på mjukvara till Volvobilar och ppc-box vid bokning under denna dag. Tid bokas då in hos er lokale BSR-återförsäljare där trimningen kommer att ske, detta beror på att BSR antagligen inte kommer att ha tid att trimma alla bilar under dagen och det ger även er en kontakt med er närmaste återförsäljare om ni t.ex. får anledning att återkomma till dem med garantiåtgärder.

Dagen när vi är inbjudna är fredagen den 13 juni kl.10.00.

För vid intresse så ska ett mail till [email protected] skickas med:

Namn
Adress
Telefonnummer
E-post

Ni kommer då att per post få en personlig inbjudan med program och mer detaljerad information.

Vägbeskrivning: http://sv.bsr.se/contact/ Kan någon ge en mer detaljerad beskrivning för oss utbölingar så är det uppskattat.

Bild

Bild

Foton från tidigare "öppet hus" kan ses här http://sv.bsr.se/gallery/9/

Mvh
Anders
#189098
Xioz skrev:jo exakt så jag tycker med, men förstår väll BSR oxå... De vill väll ha ut nått av detta. Annars kan de väll ge rabbater hur som hällst.

Borde vara bättre med typ;

BSR sponsrar jagrullar.se eller nått sånt. För om jag skulle få det för 20% billigare så skulle jag rekomendera BSR till alla jag känner. Så funkar det i världen :)

jo exakt för vad tjänar man på att åka ner dit max 1000kr tjäns inte äns värt i mina ögon! Skulle väll vara en rolig grejj iofs. Men man måste ta sig tid och ork. SKulle det ha vart 10mil hade jag inte tvekat.

me over and out.
#189192
Vad hände med detta........
Ska man va tvungen att åka 30mil till växjö för att där få en tid hos sin återförsäjare?..
Detta är ju inte vad det tidigare har pratats om, då skulle vi få rabbaten och kunna använda den hos närmsta återförsäljare så att man slapp åka.
Går denna överenskommelse inte att ändra?..
#189244
Fraz skrev:Vad hände med detta........
Ska man va tvungen att åka 30mil till växjö för att där få en tid hos sin återförsäjare?..
Detta är ju inte vad det tidigare har pratats om, då skulle vi få rabbaten och kunna använda den hos närmsta återförsäljare så att man slapp åka.
Går denna överenskommelse inte att ändra?..
Nä tyvärr..Förstod på Brainded att det var ett villkor från BSR att vi kom dit. Postförskott eller att besöka sin lokala återförsäljare direkt var inte intressant från BSR.. Och då kan ju rabatten kvitta, för min del iaf.. För även om vi är några som kan samåka så ska tiden passa in för oss då.
Själv hade jag funderingar på steg 3 samt ett dieseltrim till Passaten om priset blev bra..! Får vända mig till annan firma här på orten verkar det som. Om inte John på BSR kan prestera ett upplägg som är mer kundorienterat.

M V H
---> Matzen10

Jag förstår, en del saker går j[…]

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]