Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VOLVO$MAN
#4008
Hejsan alla volvo fantaster vi är ett glatt och sammansvetsat gäng i Göteborg som har startat upp en klubb som vi kallar för volvo club.
Vi träffas på Onsdagar på göta platsen klockan 19:00 och träffar black race folket på torsdagar på burger king Eriksberg klockan 19:00. Allting startade med mig och en kompis som heter Niklas som ville tillhöra en klubb!! Allt vi hittade var Tpc (turbo preformance club) och har man ingen turbo under huven är man inte välkommen i det gänget så vi började fundera i andra banor och startade upp en egen klubb. Det började strömma till folk som tyckte att det var en bra ide och snart var allt igång!! Vi är nu ca 15 medlemmar och ökar hela tiden klubben är både för vanliga bilar och för turbo bilar. Vi har inga krav förutom att du äger en volvo och tar hand om din bil plus att du sätter logga i framrutan (100kr) eller ett märke på reg plåten (50kr). Jackor, tröjor och t-shirts ordnas till självkostnads pris. Alla volvo ägare är välkomna ner till göta platsen onsdagar kl 19:00. Inget krav på medlemskap kom ner och tjöta volvo och kolla efter hur det verkar! inga fördommar hos oss kom som du är och låt bilen se ut som du vill!! Mvh Andreas
av revill
#4153
Vad är det för bilar i klubben? Har ni bilder från träffar?
av fransman
#4172
hej jag e åxå volvo club förare .. nu har vi allt från amazon till v70 så vilken volvo du än kör så e du välkommen
av fransman
#4173
just nu har våran server krashat så vårt forum e nere för tillfället
av Mali
#4179
Tjoho .....jag & en tjej till kallad för jänta i volvo club är dem som fixar festligheterna..... 8) Vi hoppas att flera volvoälskare dyker upp på götaplatsen onsdagar vid 19..... :D hoppas vi ses..... 8)
av revill
#4201
Tittar gärna förbi så fort det blir lite varmare, kör själv S60 t5 som skall bli en evolve, lägger upp en projekttråd om detta på zatzy om ca en månad då jag börjar å pilla på bilen.(måste vara lite varmt ;-) )
Användarvisningsbild
av VOLVO$MAN
#4208
Kom förbi imorgon vi sitter på cafet på hörnet där när det börjar bli för kallt hade varit roligt om du tittade förbi!! Mvh Andreas
av zappe
#4217
Här är jag! Webadministratören för http://www.volvoclub.nu!

Det har dessvärre kommit upp lite strul med min internet lina hemma! Men dem har lovat att jag ska få dem nya grejjerna på Torsdag så då får vi hoppas på det!

Men sen så är ni välkomna att registrera er på

http://www.forum.volvoclub.nu

Kommer meddela här när forumet kommer uppåt igen!

Och som föregående talare (läs skrivare) kom ner till Götaplatsen och umgås med oss Volvo älskare! Nya ansikten är ALLTID välkomna, även gamla oxå så klart. :P
Användarvisningsbild
av Systeryster
#4243
Vi var några st som träffades på Götaplatsen ..skoj o fått träffa några nya medlemar ..:D (:-)
Användarvisningsbild
av VOLVO$MAN
#4245
Kan vi har varit tio bilar som mest kanske!! Goo stämning och gott fika bidrog till bra stämning!! Välkommen ner nästa onsdag ni som missade idag!! MVH Andreas

Skulle med 99.9% säkerhet säga att bile[…]

Det som hände tidigare står beskrive[…]

Hej! Jag har tid för omprogramering på […]

Tjo! Har gett mig på att byta kondensorn oc[…]