Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av robinb3rgsten
#1536875
Måste väl gå att hämta på närmaste terminal eller ombud? Annars beror de på vem som dom skickar med. Med Schenker kan du be om ett lossningsavtal att de är ok att lägga av utan kvittens
av sjod
#1536897
robinb3rgsten skrev:Måste väl gå att hämta på närmaste terminal eller ombud? Annars beror de på vem som dom skickar med. Med Schenker kan du be om ett lossningsavtal att de är ok att lägga av utan kvittens
Var sugen på däck365, tror det är postnord, men avnsändaren bestämmer om det blir kvittens.
av bönan
#1536905
Jag har då hämtat däck på centralen, tror det var DHL då, och från Bythjul. Alternativt brukar man kunna hämta ut dem själv efter ett misslyckat leveransförsök av Postnord.

Om inte annat kan du väl kontakta säljaren och säga att du vill ha däcken levererade till utlämningsställe och inte hem.
av KalleJ
#1536908
Beställ till utlämningsställets adress istället för din hemadress, dubelkolla att det är rätt företag som fraktar DHL/PostNord.
av sjod
#1537183
svergie2 skrev:Däckvaruhuset.se levererade utan kvittens med postnord för mig :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Typiskt nog hade dem inte 740 fälgar :-o
av sjod
#1537184
robinb3rgsten skrev:Måste väl gå att hämta på närmaste terminal eller ombud? Annars beror de på vem som dom skickar med. Med Schenker kan du be om ett lossningsavtal att de är ok att lägga av utan kvittens
Undrar om det kanske är DHL för däck365.
av sjod
#1538069
Erik Å skrev:Berätta hur det går, jag funderar själv på att beställa från däck365..
Det är i alla fall DHL. Vissa gånger går det ju att kontakta dom.

Jag avvaktar lite eftersom det fanns andra hjul i verkstan.
Minirecension av kina DICE

Jag kör med VIDA med denna kabeln - 256kr ink[…]

Xc70 koppling brand

Låt någon från en oberoende firm[…]

Er feedback är nyttig och det märks hur […]

Bältesvarnare

Är rätt säker på att dessa g[…]