Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

#1472608
@fjohan82, Du känner väl med obehag, fast av borstarna när de snurrar mot lacken ;-)
av CAVT
#1472610
Haha, om man tycker det känns tryggare med ett bra nödstopp så har en helt ny automattvätt här akustisk nödstopp. Man håller inne tutan i 10 sekunder :-)
Men visst, det är mer oljud än man kan tro. Har alltid använt en tvätt där man går ut, men sen infördes en tvätt där man sitter kvar och det låter mer inne i bilen än jag kunde tro.

Mvh CAVT
av Bannad
#1472882
Automattvätta är det absoluta sista jag skulle göra med min bil. Bilen blir ju inte ren- fälgar, baklucka, handtag mm. Dessutom är det mycket roligare och billigare att tvätta bilen själv.
Användarvisningsbild
av Funk
#1472895
Jag automattvättar våra bilar regelbundet, inte i stället för handtvätt, men som komplement... Handtvättar kanske varannan vecka eller så, beroende på årstid och hur smutsig bilen är. Och så kör jag i automat ibland flera gånger i veckan. Borstlöst såklart..

/Thomas
av Bannad
#1472929
Skulle tvätta min vinröda 740... Åkte in i automattvätten- satt i bilen och lät automaten göra allt- bilen blev tvättad- jag stiger ur bilen- Och vips och jag har en Rosa huv.!!!

Haha, ok.. jeg er ikke alene. Her ser jeg at n&osl[…]

12,7 är det i ett fulladat batteri., 12,4 ca,[…]

Vi som beställt EX90

Nu verkar det som sista hindret är bortrö[…]

Kan vara svårt att se på kanten p&arin[…]