Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av anders1982
#1444629
Tja alla måste bara få dela med mig.

Jag har testat flera kem då menar jag massor.

Men klart nr 1 är Tershine.
Vilket kem.
Alltså skiten rinner av bilen och glansen blir så djup.
Alltså enkla jobb och mannkan spegla sig i bilen och micro duken glider på lacken som om det va en skridsko bana.
Invändigt blev den som ny från helt fläckig och äklig till operations sal's ren.

Så jag måste få rekommendera detta medel.
De har nu släppt sitt nya schampo purify S+ som ska ge så enorm glans och djup utan att ha refact på.

www.tershine.com
FB_IMG_1620457266421.jpg
FB_IMG_1620457266421.jpg (68.93 KiB) Visad 2910 gånger
20210507_162907.jpg
20210507_162907.jpg (470.66 KiB) Visad 2910 gånger
Användarvisningsbild
av Funk
#1444770
Mycket trevliga schampon, det håller jag med om. Resten jag testat (bara rengöringsprodukterna) har varit sådär och rätt dyrt... kom faktiskt inte alls överrens med fönsterputsen..

/Thomas
Användarvisningsbild
av sbf
#1444796
Jag har testat några av deras produkter, och de har hittills inte levt upp till hypen för mig. Relive t.ex. verkar knappt bita alls på flygrosten på min vita XC70. Deras mikrofiberdukar är dock helt okej, påminner väldigt mycket om Pingens.

Kan vara värt att nämna också att de inte tolererar kritiska recensioner på sidan, min 3:a med konstruktiva kommentarer på deras fälgborste blev borttagen. Men man ska väl inte svära i kyrkan (ja, det är lite sektkänsla runt Tershine). ;-)
Användarvisningsbild
av Perra83
#1444800
Tershine har fungerat bra för mig (beställde nya schampot häromdagen plus lite annat) men produkterna är väl inte världsklass.
Jag blev väldigt anti till RWs grejer efter att dörrhandtagen sprack. Men ja kör hans APC i hemmet och i bilen, blir bra. Igår testade jag RWs flygrostmedel och det va riktigt bra. Även spraylackskyddet levererade. Tro det eller ej men det blev två nya favoriter.
Användarvisningsbild
av Derank
#1444836
Shampot bra, resten tycker jag är överprisade medelmåttiga produkter. Refract och Relive var nog bland de sämre, refract har en förmåga att lämna efter sig en sträv yta på lacken om man aplicerar den på våt bil, nu var det V1 jag testade, den ör numera uppgraderad till V2 såg jag.

Sedan har väl alla fabrikat några bra och mindre bra produkter, men jag tycker nog att <tershine är för dyrt i förhållande till hur det presterar.
Tät vevhusventilation?

Absolut inte vanligt. Kan inte minnas att jag bytt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev där[…]

Var det inte någon återkallelse p&arin[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]