Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

#1404576
Tjenare!

Har köpt in allt för att pilla/lacka och rengöra Heico spoiler, men priset hos Bilia är 2400kr packat och klart. Göra det själv med begränsningar det innebär kostar 700kr. Vad skulle ni gjort?

Blir första lackningen för min del men måste ju bli första gången nån gång eller?

Tack tack!
#1404580
För 1700kr, hade nog låtit de göra det ändå. Då har man dessutom rätten att de får göra om det om det inte blir bra vilket man själv lär få göra fösta gången :-) Men jag håller med annars, man vill ju lära sig och små saker som lackade spolarmunstycken med mera har jag lackat hemma med bra resultat, bra resultat på andra försöket på någon del med
#1404613
Micce1980 skrev: tis 29 sep 2020, 09:34 För 1700kr, hade nog låtit de göra det ändå. Då har man dessutom rätten att de får göra om det om det inte blir bra vilket man själv lär få göra fösta gången :-) Men jag håller med annars, man vill ju lära sig och små saker som lackade spolarmunstycken med mera har jag lackat hemma med bra resultat, bra resultat på andra försöket på någon del med
Tar chansen en annan gång 👍 fick lite rabatt så bra i slutändan. Allés gött!

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]