Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av pierre71
#1368247
Hej

Jag undrar om det är någon som har provat Gördetmedrw eller Tershine produkter. Vilken är den bästa av de två?

Mvh

Pierre
Användarvisningsbild
av Perra83
#1368272
Tershine är jag väldigt nöjd med. Har iofs inte testat hans avfettningar men APC, microfiber, tvättvanten, båda schampona, flygrostborttagare, fönsterputs är bra. Just ja sprayskydden är oxå trevliga. Har även en luvtröja 😉
av Insjö78
#1368276
Perra83 skrev:Tershine är jag väldigt nöjd med. Har iofs inte testat hans avfettningar men APC, microfiber, tvättvanten, båda schampona, flygrostborttagare, fönsterputs är bra. Just ja sprayskydden är oxå trevliga. Har även en luvtröja 😉
Avfettningarna är bra med både den alkaliska och kallavfettningen, men har nu provat Autodudes egna kallavfettningen och den alkaliska mycket bra grejer kommer köra det hädanefter. Ett litet tips bara :-)


Edit: Har inte provat Rw grejer.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1368471
Sen finns ju en nykomling, svenska PURE:EST...

Användarvisningsbild
av Derank
#1368548
Finns ju ingen anledning att betala det. 25l dunk från fuchs kostar ca 50kr litern för Svensson. El såå köper du prickbort, runt 70kr l ute i handeln.

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk


Användarvisningsbild
av Derank
#1368549
Det är ju inget speciellt med hans produkter. Alls här kan sätta sitt brand på div kemikalier. Kontakta valfri distributör då kan du ta fram jagrullar kallavfettning med valfri doft

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

Ännu mer info... Jag fick precis tag i ett o[…]

Mja, V70in har jag haft i 12 år så n&a[…]

Finns backventil på Biltema för en dryg[…]

Jag tror jag har fattat hur det fungerar, ni f&ari[…]