Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

#1333193
Micce1980 skrev:Se om Würth har sin karosstejp, vst hette den nog. Det är den enda jag hittat som fått bilkameran att sitta fast på den svarta "feta" ytan på framrutan bakom backspegeln, testade någon 3m med mera men de lossnade alla. Denna har suttit med i 4000 mil på 2.5 år hittills i alla fall. Fick köpa en stuvbit de hade och ska man lita på personen bakom disken säljer de dessa till Porsche med flera för att ha som monteringstejp, sen om den är i din storlek vet jag så klart inte
Det är möjligtvis inte så att du har lite kvar av den som du vill sälja? Har försökt med lite olika men får inte min dashcam att sitta bra. Lossnar så fort det är soligt och +25degC ute.
Skule räcka med 5cm eller så :-)
#1333201
berrabus skrev:
Micce1980 skrev:Se om Würth har sin karosstejp, vst hette den nog. Det är den enda jag hittat som fått bilkameran att sitta fast på den svarta "feta" ytan på framrutan bakom backspegeln, testade någon 3m med mera men de lossnade alla. Denna har suttit med i 4000 mil på 2.5 år hittills i alla fall. Fick köpa en stuvbit de hade och ska man lita på personen bakom disken säljer de dessa till Porsche med flera för att ha som monteringstejp, sen om den är i din storlek vet jag så klart inte
Det är möjligtvis inte så att du har lite kvar av den som du vill sälja? Har försökt med lite olika men får inte min dashcam att sitta bra. Lossnar så fort det är soligt och +25degC ute.
Skule räcka med 5cm eller så :-)
Hade gärna gett dig men den är slut tyvärr. Men den är skitbra på ren svenska, har lagat något i hemmet med sista biten. Rengör med t-röd innan så ska det nog gå bra


Det var denna jag fick tag på men de verkar vara på 33 metersrullar https://www.wurth.se/produkter/tejp/dub ... -tejp-vst/
Men denna lär väl gå bra med som är på 10 meter och lite mer behändigt för ett hushåll ;-) https://www.wurth.se/produkter/tejp/dub ... nde-tejp-/

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]

Löjliga priser XC70

Hela branschen har blivit löjlig. Går j[…]

Turn casual moments into unforgettable dates &ndas[…]